1 vecka har gått...

1 vecka och lite till har gått sen jag skrev här senast.
Inget har direkt hänt.
Träning infr tävlingen nästa lördag i Nybro med Milan i klass 1 lydnad.
Så... japp, nu så blir det träna av:t.
Hm... har inget direkt att skriva... inte hänt så mkt under denna vecka som vart.
Jah hade dels hem Ditte i måndags till tisdagen, min mentor åkte och lämnade henne här innan hon skulle till skolan och jobba och så bortae jag Ditte asmkt, och hela området ligger nu hårigt över hela vägar och kanter, hehe. hon fäller rejält kan man säga.
Igår va det finare väder sol, oc då va vi ute en sväng, sen så åkte Ditte och jag till skolan för det va första dagen på skolan då.
Bara lite information om allt och så och så blev det bestämt att dey blit praktik i Thailand 4 veckor i höst.
Så Oktober/November, ngnstans ska jag gå åka.
Får väl se om man hinner hem till Jill i vinter.. annars, inte hela världen, har ju signeringar i höst oh turne i vår med henne ^^
Jaa. inte så mkt den dagen. efterskolan gick ditte och jag och satte oss ett tag i skuggan sen så ja, åkte man hem.

Idag då har vi vart ute hos hundarna och Ditte behövses senare kammas, haha.
men ja, halva skogen men inte så mkt faktiskt ^^
Fick beröm av min lärare om hur bra och fin kammad Ditte blir efter jag har gjort det på henne.

Ja, lekar ock så gjorde vi ute och så ja, åkte man hem

hemma somnade man... och vaknae halv 6.... jävligt irriterad på mej själbv.... 20 min till Friskis, ingen buss eller ingen skjuts... missafe det bästaste passet bvara för man ska försova seeej! ***
men ja... ngn gång vila kanske.. men hade som syfte att gå på pas varje vecka, för sen i  höst, 4 veckot utan passet... hm.. jaja...

Imorgn är man ledig i alla fall.. hehe. få träna milan elr ngt ^^

Sov sött... natt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0