bla bla bla bla och lite till! :-)

Sry, men är rätt upptragen och har inte så mkt tid med bloggandet, men hur som, det blir nog bra det också.
får se här... torsdage förra veckan fortsätter jag på... ehm... Jo, jag och Ditte gjorde inte så mkt just de dagarna hon var här... dvs. fram till lördagen... för der regnade hela de dagarna, så det blev bara promenader och slapp, inte så mkt mer...
På söndagen så kom släkten från sthlm hit och det blev bara fika och så, sen så känns det som att vi bara åt hela dagen.
Måndagen sen så var vi iväg på ölands djurpark och det kändes lite sådärr... hade ingen att vara med så mkt,, de andra va mer populärare... usch, är van med sånt... :-/
Men hur som helst, jobbet på arenan räddade mej sen på kvällen och det var asmkt folk där, så att ja... fullt upp dels hela tide, men denna kiosk va såå... inte slapp, men det fanns inte så mkt att sälja.. så det gick lite si sådär... men vbla bla... mer jobb än vanligt om man säger så, men de var kul!:-)
Jobbade då 4.5 timmar, så n ä'r det bara att vänta på lönen.
Tisdagen är inte så mkt att snacka om... åkte till stranden och skrev på min bok, och inte så mkt mer.. släkten hem och sen så va det inte mer.. Onsdagen så va jag minns, så slappae jag en hel del, sålänge... nej, ingenting.
Torsdagen så träffade jag min kompis och vi handlade lite till Växjöresan som vi åkte på fredagen.. vi sksulle på Rix Fm Festivalen där och träffa våra idoler, kan säga att min kompis fick rejäl otur med sin... jag fick träffa min Erik och det var så braaaa. han kommer alltid när ja behöver honom!!! :-)
efter det så gic vi hem till henne och åt mat och så.. och sen så åkte jag hem och sen blev det fredag.
Tog 0909 tåget och så hoppade vi av i växjö, och så började äventyret.
Innan vi skulle hem så had vi problem med toaletterna...-.- det segaste va faktiskt när vi betalade 5kr föratt gå in på toan och så, sen när man väl va där fanns inget papper eler ngt..-.-
Men hur som, jag fick träffa min erik och han och jag sa att vi skulle ses på stadsfesten! ^^
sen åt vi hem på kvälle och så idag så på söndagen så var jag på fest hos en kompis och vi kollade på film med de andra tjejerna och så ja, jag har ocks bokat hotellrum så nu ska man få pass också, hihi! ^^

men nu ska jag sova.. natt natt! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0