Torsdag UTAN Cityakuten... Men valpar på em.! <3

Sovmorgon idag också. gött det, men inte lika länge som igår, tyvärr... Men men, bara imorgon också, sen så är det sportlov som gäller en hel vecka! Fast ska upp rätt tidigt på lörag för ev. träning(beror på om favo-ledaren är frisk eller inte...), annars måste man i alla fall upp vid halv 8 tiden för att göra sig klar för bussresan in till stan och lämna Milan hos mormor och morfar under em. då jag ska jobba!
Fast ska ju iofs. äta middag/lunch hos dem, så måste ändå åka någon gång på fm.! Ha ha!

Idag åkte jag in med en senare buss och så fort man kom in i bussen så lyckades man smälla till knäet i någon dum stolpe som var i bussen där man skulle sitta... -.-
Kanske berodde det på att den där bussen som jag åkte med var den fulaste bussen jag någonsin har åkt, haha!
Liten, gul och typ sönderkrockad belysning eller vad det nu heter, framme på bussen... usch, hemsk buss... men något nytt ät väl kul ibland sålänge man överlever, men kan slå vad om att jag kommer ha något litet blåmärke eller något imorgon då jag vaknar, haha!
OND BUSSSSS! xD
I alla fall... på stationen så skulle jag möta upp en kompis, men men, hon var i sin lilla dröm i musikvärlden när man ropade och vifftade efter henne! Men i alla fall... vi tog bussen tillsammans till skolan (en annan buss som går direkt till skolan från stationen), och så kom man in till skolan och va tvungen att leta upp 2 lärare angående betyg och ett arbete i historian bla bla...
Men när det gällde betyg i ledarskap så hade hon kollat igenom det jättenoga, så skulle sms:a henne imorgon om den saken (är inte i skolan imorgon utan är ute hos hundarna hela dagen imorgon)!
När det gällde historian så blev det ett Ok arbete dvs. jag klarade mig till ett G.
Men när jag skickade arbetet igår (som jag visst inte gjorde) så sa han att jag hade skickat mail till honom men GLÖMT att bifoga själva arbetet till honom... sega jag ibland alltså... -.-
Men skickade det sedan när jag kom hem... direkt!
Sen var det dags för Psykologi-lektion, den allra sista.
Jag fick faktiskt ett starkt G i slut betyg... kändes Ok, men hade velat ha det bättre... men men,kanske kan ta igen det eller något nu efter sportlovet då jag ska påbörja Psykologi B!
Men efter det lilla betygsnacket så kollade vi på film - igen (film-vecka känns det som nu innan loven, haha)!
Därefter fick man sluta för dagen... som vanligt på torsdagar.

Kom sedan hem och tog Milan på en promenad och sedan så skulle vi kolla på Cityakuten och Tv överhuvudtaget!
MEN! Sega telia hade något DUMT krångel med nätverket eller, ja, något åt det hållet, så jag blev assur på både datorn och Tv:n när jag insåg att inget av sakerna fungerade! Inget internet dvs. inget slutarbete med uppgifter hemma osv.., Inget Tv dvs. Ingen Cityakuten, som man är besatt i... BLA!
Men efter ca en halvtimme EFTER att Cityakuten var SLUT så fungerade allt igen... *suck*...
Men har ju hela sportlovet att kolla på det sen, så egentligen... har ju sett alla Cityakuten sen i slutet av 2005, så... ja... hehe.
Men då när inte jag kunde se något på Tv så passade jag på att sova med Milan (sova middag är alltid skönt)!
Men utan att jag visste om det, så hade Tiarahs uppfödare hållt på med valpning med en tik som skulle ha valpar nu! Fick reda på att valparna hade kommit typ 1 timme efter att jag hade sovit... hehe.
Har dock inte fått reda på hur många valpar som har kommit till vår värld, men det kommer jag återkomma med i ett annat inlägg! :)

Men nu ska jag fiffla fram lite saker som koppel, hundleksaker mm. sedan åka och handla lite mat som jag ska ha med mig till imorgon då vi ska vara ute hela dagen hos hundarna! Hoppas på att räk-salladen är kvar, annars får jag väl ta något annat... som jag inte komma gilla...! Sen lämna 2 böcker på bibblan också.
Men hur som, bara man överlever morgondagen så ska det nog gå bra! Och vad jag vet nu så ska jag jobba med en Flat Coated Retriever, som är den snällaste jag har träffat (om man inte räknar med Danah, de 2 var bästa vänner då en annan kompis hade den hunden och jag hade Danah och jobbade med)! Ska nog bli bra! Hoppas ingen är sjuk imorgon så jag kan ha henne! Annars ja, får vi se vilken hund det blir...
Kommer inte orka skriva ikväll, så passade på nu!

Må väl!
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0