"Enemy" och Söndagen blev Tv...

Vaknade vid halv 9 tiden, 5 min innan mobilen skulle ringa, eftersom jag skulle ut med Milandskibo.
Gick upp och satte på datorn för att kolla på Pokemon som är på 4:an på söndagar också, men kollade då på datorn istället osv...
Men innan jag tittade på det så lyssnade jag självklart på låten Enemy som jag lyssnade på redan kvällen innan i repeat, men då var det LIVE. nu har jag den i Mp3 format.
Hur som, ute på promenaden så gick vi en 30 min och undrade när Milan skulle göra av sig med sina behov eftersom han inte hade gjort det på hela 12 timmar nästan.
Men det kom som tur va, annars vet jag inte vad jag skulle ta mig till precis om han hade fått förstoppning eller något åt det hållet, men nejdå, tur, men annars har jag ju den röda bilen som jag kan ta om det skulle bli sånna problem.
Men i alla fall, under promenaden höll jag på att vurrpa flera gånger, tillslut så blev det så.
Ramlade och slog i knäet och mitt finger... 
Har ont i fingret nu...bla, men det hoppas jag går över för det kan väl inte hålla sig i över 14 timmar? nu har det ju bara gått 10 timmar sen jag gjorde illa det, men men, livet går ju vidare. hehe .

Efter promenaden så satt vi mest inne och kollade på Astris Lindgrensfilmer (fast det va sol och så ute)!
Har en rejäl träningsvärk efter gårdagen också, så det var mer därför det blev inne hela tiden.
men hunden har fått va ute i alla fall, och så gick vi lite promenader under dagen och kvällen också.
Hur som inte mer med det.

Nu ikväll vet jag inte vad som ska hända mer... har kollat lite på tv (som vanligt) och lyssnat på låten Enemy och så ska jag när som fixa lite o'boy och gå och lägga mig om en stund... känns som något elekt är påväg att dyka upp... får se om det kommer dyka upp under natten eller morgonen, eller kanske inte alls! Det får man se!

Natt nattm skriver mer imorgon efter träningen (om jag orkar åka iväg)!

Må väl!

Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0