Fredag och heldag ute hos hundarna! :)

NU är det ÄNTLIGEN fredag och jag har inte direkt längtat till det... men fredagar kommer ju också, tyvärr (nu syftar jag på skoldagens fredagar...), men den här fredagen har varit rätt bra i alla fall, fast det va typ skola.
Vi var ute hos hundarna nu hela dagen.
På fm. så körde vi lite uppletande, budföring och efter gjorde jag lite apportering med hunden Zelda som jag idag fick ha igen! Hon är så snäll och söt och förstår så bra när man orka och inte orka med jobbiga hundar, haha!
När jag är motiverad till något så ska hon dra lite sådär lagom, för då är hon också motiverad, om jag inte är motiverad till något så drar hon inte heller... men men, i alla fall..., hundar är ju som dem är!
Hur som.
Idag var hon hyper (men inte lika som förra gången) motiverad till uppletander och så blev det vår tur till det, och det gick mycket bra med henne (som det alltid gör)!

Sedan efter fm. så var det lunch och jag fick min älskade räk-sallad tillslut! Haha!
Men nätr den nästan va slut blev den äcklig. fick någon konstigt smak i munnen som det kändes som att man skulle kräkas... blä alltså, det lär dröja ett tag till jag ska börja äta det igen... men min Fanta hjälpte i alla fall! :)

Därefter var det dags för lydnad och så med Zelda och det gick bra det med.!
Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om idag, mer att vi var ute hos hundarna och gjorde det vi brukade... hm...
Hur som helst... ikväll blir det lite chokladätande och imorgon får jag se hur jag gör när det gäller träningen på morgonen, om ledaren är frisk imorgon eller ite... om hon är det så är det ju bara bra, men om inte så kommer jag i vilket fall som träna imorgon, eftersom imorgon ska jag äntligen börja jobba igen! :D
Längtar alltid till varje gång ´jag ska jobba! känns vekligen som man har kmmit in i arbetslivet på något vis! Man känner sig mer vuxnare om jag kan uttrycka mig så! :)
Men hur som. hoppas på det bästa i alla fall!

Men en annan sak tycker jag är såå störande... att folk (vissa), eller vad man ska säga... att de inte förstår att man kan sakna en man har älskat som är död, att man kan sakna dem fast det REDAN har gått 4 månader sen bortgången, men för mig är det BARA 4 månader sedan... och lite speciellare nu på onsdag, Danah skulle ha fyllt 13 år och det blir en spännande dag om hur jga kommer reagera... för en födelsedag utan ett födeledagsbarn, det kommer kännas tomt... Danah som har varit med mig varje gång jah fyllt år, lika så många gånger har jag varit på hennes.
Ja, den dagen den sorgen, får se hur detta kommer sluta. he he.

En annan sak, jag har lagt ned mig Facebook (känns som jag kommer vara rätt mycket inloggad där i alla fall)!
Det kändes inge vidare, men känder sin inte speciell (inte för man ska vara det), men vissa är mer populärare än andra och man ser själva popularitetern (eller vad man ska säga), och det är inget kul att veta att den är mer än vad den andra är... och vad är syftet till att ha det?
Hur som... nu ska jag leta upp en bra film och sedan käka min choklad och därefter soooova och se imorgon hur det blir med fm. träningen (hoppas hoppas hoppas)!

Ha det bäst.
/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0