Lördagen!!!! Nu måste jag vila till onsdag...

Tjojsan.
Glöömmmmmdddeeee bort att skrivaa i bloggen igår, förlåt för det, men det var så mycket som hände igår.
Först på morgonen så gick jag och min kompis upp vid halv 9 tiden och skulle käka frukost innan jga skulle på träning och hon skulle med för att titta...

Vi tog 09.37 bussen för att åka in till träningen.
Väl på plats så gick jag direkt till omklädningsrummet för att ta en morgondusch... Orkade inte att slösa vatten dvs. varmvatten hemma i fredags eller hemma hos min kompis igår så att jag passade på där. hehe.
Efteråt så gick vi och satte oss och pratade och tittade lite på knatte-jympan som min favo-ledare hade denna helg.
det ser så kul ut att vara med att leka med barnen.
Jag som (trodde) att jaag var van med barn så ville jag också vara med!
Hur som helst.
Jag och min kompis typ låg i soffan efter det döra passet för att vänta på att favo-ledaren skulle leka med oss på vårt vuxen pass ;)
Hennes familj satte sig bredvid oss och när min favo-ledare kom fram till sin familj såg hon lite förvånad ut att jag satt med hennes familj, haha, men så tittade hon lite sådära allvarligt på mig som om jag va ledsen eller ngt och sa "hej" till mig, men då log jag och sa "hej hej" tillbaka och då såg hon ut som att bli mer lättad. hehe xD
Hon satte sig vid familjen bredvid mig och de pratade och jag kände verkligen som att jag tillhörde den familjen hehe! xD
Men men...
Sen var det vår tur att leka på passen... och vi kämpade på asbra... men kände mig riktigt varm och matt efter nästan slutet av passet. hehe.
nen klarade mig braaaa.

Efter passet så frågade jag henne om vad hon tyckte om The Ark från 1-5 och då svarade hon givetvis 5! :P
Sen så skulle hon också gå på Arkarna i Kalmar när de kommer hit.
Frågade om man fick följa med eller tvärt om om hon ville med mig. me fick se, men man, om hon kommer var adär nu så kommer ga självklart leta upp henne och så ska man gå med dem. hehe ... x)
I alla fall, sen så var jga tvungen att fråga om hon visste vad det var för fel på mitt ben.
Efter måndagens pass med en annan ledar så kände jag at mitt ben bldv konstigt och att det började värka til ibland osv...-
Hon trode jag hade överasträngt det igen, men att det lät lite konstigt att jag har haft ont sen i måndags, dvs. nästan en vecka... så jag fick tillsägelse att stanna hemma från träningen på måndag på den andra ledarens pass och sen inte ska behöva gå så mkt med hunden om det inte ät nödv'ndigt...
Så jag sa lite ledssamt:; " men jag vill aldrig missa dina pass"  hehe.
Och så sa hon att ag kunde få komma på hennes pass på onsdag men att jag inte skulle ta i så mkt för att jah ska vila benet fram till onsdag och sen fick vi se efter passet hur det skulle bli...
Om jag skulle kolla upp det eller så... i så fall inte utan henne xD
Efter snacket så kom hennes familj in ige och hon presenterade mig inför dem och jag som trodde jag var van med barn dvs. har ju jobbat en hel sommar med barn, men vågade inte drekt säga mkt allt... hm. kanske för att deras mamma (ledaren) var där.. där jag jobbade så hade dem ju inte sina föräldrar där.. hehe.
Hur som helst... jag kanske kan våga en annan gång då de kommer in! ;)

På kvällen fortsatte jjag med att skicka in ett bidrag till att vinna backstage för en The ark tävling.
Hoppas på att man vinner, för det avgörs på fredag och vill så gärana att mitt bidrah ska vara den bästa! :)
Hur som helst, op kvällen åt jag världens goaste mat - igen-
Dvs. Kycklingklubba m. potatis sallad! MUMS kan jag säga i alla fall! ;)
Det var då jag kollade på The Ark på Tv, dvs. i Melodifestivalen!
En annan sak, en bra låt kom vidare i alla fall till andra chansen som är i sundsvall nästa vecka!:)
Alive, den tog mitt hjärta för sogen till Danahs död.. aaaah vacjer alltså!
kan inte heller stava så bra nu så.. hehe.

Men har inte så värst mkt att skriva just nu.
Lyssnar på låten "Why can't we be friends" den är asbra tycker jag!!!! :)
Hur som helst så ska jag idag plugga häcken av mig när det gäller hundteori för vi ska ha prov imorgon -.-

Ha det bäst.
skriver kanske senare ikväll om vad jag har gjort idag!
Men om jag inte gör det så är det för jag ite har gjort ngt, haha

Må väl

/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0