Måndag igen och SPORTLOV!!!!

VI HAR SPORTLOOOOOV!!!!
Det är skönt och man får sova i alla fall, men man måste plugga i alla fall med tanke på att vi har att vi har 3 prov och en redovisning som kommer direkt efter lovet...-.-
Hundteori-prov, naturkunskapsprov, företagsekonomi-prov, och hamster och fågel - redovisning...
Asmycket... och jag vet inte hur jag ska ta mig till detta...
Dey sega är att min favo-ledare åker iväg nästa torsdag och är borta några veckor, frågan är då.. vem ska man nu prata med då när det är så mycket i skolan? Ganska svårt att få tag i den andra som jag vill prata med som vi pratar ibland osv...
men men, får försöka kämpa i alla fall! Hur som helst... allt kommer bli bra!

Den här måndagen trodde jag skulle börja segt, men nej då, det gick faktiskt väldigt bra fort om man kan säga så.
Klockan är ju inte så värst mycket, men i alla fall, ska snart åka och träna på ett medelpass igen (fast ska inte jobba idag).
Hur som helst så gick jag upp vid halv 9 tiden igen (igår gick vi och la oss rätt tidigt vid 10 tiden) och inga problem med att gå ut och gå med Milan.
Jag halkade inte denna gång!!!! :D
I alla fall...
Efter den rundan gick jag in och kollade på Pokemón, Milan ville vara ute så d fick han det.
Sen kom han in och vi kollade på tv tillsammans och somnade i soffan i några timmar.

Klockan blev sedan 12 och vi vaknade och skulle klä på oss och sedan skulle vi ut och gå.
Precis när jag skulle öppna dörren för att Milan skulle ut i trädgården i förväg så såg jag min favo-ledare lämna posten till oss!
Milan skällde faktiskt inte på henne! Vad bra faktiskt, han brukar annars skälla på brevbärare när dem kommer med posten, men inte idag då! Vad ´bra!
Tyvärr hann jag inte ut för att säga hej, men skyndade mig att gå ut så vi möttes i alla fall. haha.
Hon såg mig direkt och vi hälsade på varandra. och så åkte hon iväg och möttes vi igen vid andra kvarteret. hehe.

Efter promenaden så gör vi inte så värst mycket nu, har precis ätit kycklingklubba och potatissallad, MUMS!
Snart ska jag duscha och så ska jag åka in till träningen vid 7 - tiden, innan ska jag ut med hunden, men har bara ett litet problem om hur jag ska göra.., han ska ju äta och sen gå långrunda.., funderar på om jag ska ta och gå en långrunda vid halv 6 tiden och så får han mat när man kommer hem och sedan så kanske.. ja. får se hur det blir, upplägget blir nog bra, huvudsaken han kommer ut innan jag åker.., hehe.
Cityakuten KUNDE jag faktiskt se idag, dvs... ÄNTLIGEN!!!! :D
Men det var ett rätt så segt avsnitt så att inte så speciellt i alla fall... men men, det närmar sig Mauras komst till serien" Inte många veckor kvar! :D

En annan sak som jag vill ta upp är att när det gäller Vuxna (äldre än vad jag är, då det ska skiljas ca 20 år och uppåt) så känns det tryggare att vara med dem än vad det egentligen är att vara med dem som är i min egna ålder.
I den ålderna jag är i nu så vet jag inte om jag kan lita på de, eftersom de är rätt många som dricker och har sig osv...
Dem vuxna som jag känner, de litar jag på upp till 100 % och har 2 st som är speciella.
De ställer upp och stöttar och ... ALLT dvs... ! :)
Det bästa med det är att man hittar dem vännerna själv och att dem INTE känner mina F!
Vill ju kunna prata med dem utan att någon skvallrar om vad man snackar om osv...
Hur som helst. Inget märkvärdigt. Man kan ha vänner i alla åldrar, och tryggast är faktiskt de som är äldre!

Ska nog ta och sluta skriva nu, känner att inläggen blir rätt långa, men inte allt för överdrivna som tur är... haha.
Ikväll KANSKE jag skriver om passet, men får se, kommer ju hem klockan 10 ikväll, mned tanke på att bussen är som den är... bla för den... men men, slipper vänta lääänge på bussen i alla fall!

Må väl!

Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0