Måndag ytterligare en gång.

Ja, det har gått 3 veckor nu med bloggandet och själv känns det som att jag har skött den rätt bra! ;)
Hur som helst så, igår så blev det inge mer... somnade halv 6, vaknade vid 9 och sen efter en timme va det dags att sova... hehe.
Men lite svårt att sova, men somnade tillslut vid 1 tiden. ^^

Idag kom man tillbaka till skolan och det kändes rätt så Ok.
Första timmen av nya schemat va då historia sen håltimme i 3 och en halv timme...-.-
kul, NOT!
Därefter så hade man hundprov och de vet ja inte gick så värst... insåg sen att ja hade blandat ihop väldigt mkt mellan sjukdomarna och svaren va hur konstiga som helst... men ja, får väl se....
Imorgon är det i alla fall Företagsekonomiprov, får se hur den kommer sluta.
KANSKE faktiskt att något kommer sitta sen Favo-Ledaren och jag satt och tragglade med den förra onsdagen.
Hon lärde mig något i alla fall, så hoppas det kommer såna snälla frågor nu, hehe.
Hur som helst.

Vet inte vad jga ska skriver mer om.
Imorgon så släppa The Ark biljetterna till Kalmar, så et kommer säkert gå undan, och jag vet inte hur jag ska få tah i biljetter sålänge man måste betala via datorn...-.-

Men i alla fall... nu ska jag sova. Provet imorgon...

Natt natt

PS klarade i alla fall att INTE gå på ett träningspass idag! Men på onsdag är jag tillbaka, men skulle inte ta i för hårt, då blev det tillsägelse. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0