Måndag=Alla Hjärtans Dag...

PUST! Vilken dag det har varit... Snö, snö åter snö... det är ju faktiskt gött det! :)
I alla fall... den här dagen har inte varit sååå märkvärdig om man ska säga så... alla hjärtans dag, vad är det för speciellt med denna dag, EGENLIGEN?? Ingen aning.. någon anna som har svar om den saken?
Kan ju säga att min Lilla Snutta (Tiarah) fyller 1 år idag också. Stora lilla flickan... känns inte alls länge sedan hon och jag träffades, men ja, tiden går ju så fort så man inte hinner tänka. haha.

Hur som helst... Nya bussvägen, närmare till skolan, den fungerar bra och man behöver aldrig mer stressa till skolan om bussen är försenad!
Under fm. hade man Pedagogiskt ledarskap, sista lektionen, och därefter fick man sluta, men jag stannade kvar på sista Etik och Livsfrågor lektionen också, då vi skulle kolla på en film...
Därefter åkte jag hem och ut med Milan.
Under promenaden träffade man en massa trevliga människor (2 st då men i alla fall, haha).
Först så träffade man grannen med sina hundar och därefter kom min favo-ledare i Postbilen och vinkade i samma veva. Alltid så trevligt att möta personer som man känner och som verkligen hälsar.
Har inte sakt detta förut, men det känns mycket tryggare att känna vuxna människor än vad det är att känna ungdomar i min ålder.. föredrar faktiskt personer som är ca 20 år äldre och såklart mina nuvarande kompisar på gymnasiet...
Men i alla fall, sen efter promenaden blev det inte så mycket gjort... jag satte mig framför TV:n och kollade på allt från Saltkråkan till något annat pjåk...

Nu, senare på kvällen så stack jag iväg till Friskis för att gå på ett medelpass (som jag inte har gått på sen typ 5 veckor tillbaka, utan brukar gå på Baspassen med min favoledare osv.)!
Om jag får säga det själv, så KÄNNS det som att jag inte har hoppat och stuttsat osv. på väldigt väldigt väldigt länge!!!! Men askul var det i alla fall! och såklart blev det som roligast då de spelade The Ark i hög volym! :D
Men nästa vecka kommer i alla fall min favo-ledare i medel tillbaka, så då kan man återvända till det "vanliga" medel igen!
En annan seg sak är att jag inte vet vilket schema jag ska lita på att följa när det gäller Rullande schema under lördagarna på Friskis. På ett schema på plats står det att si och så ledare ska ha det passet under den veckan och datumet och så på internet står det annat... hmm... vad ska man tro på? (Egentligen så kvittar det, eftersom jag brukar ju gå och träna varje lördag annars, så ja... kvittar, mem man vill ju ha sin favo-ledare ofta, om man ska lita på internets schema.... Hur som... den dagen den sorgen... På onsdag kör jag igång igen med favo-ledarens pass som alltid är på onsdagar så... ja...

I morgon kommer jag säkert vakna med asmycket träningsvärk i första hand benen!! Får se hur fm. i skolan kommer gå i morgon då vi ska till hundarna.
På kvällen är jag också bokad till en träningsskola på Friskis OM inte ett spontant möte på Friskis kommer ivägen, då är det bara att gå på vecka 8:as träningsskola! No Problemos! :)

God natt, nu ska jag snart ta och sova efter ett glas vaaarm o'boy, och en varm dusch OCH litet glutt på spårlöst! :)

/ Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0