Onsdag, liiite besviken...

Jaha. Dagen började rätt bra i alla fall! Hade sovmorgon till 13.30, men sov bara till 09.00, för jag ville se ett program då, haha. Hur som.
Kollade på programet och därefter duschade och gjorde mig klar för att ta med hunden och möta en kompis som skulle komma till mig en stund innan skolan.
Vi lyssnade bara på lite musik och så åkte vi iväg med bussen till skolan.
Klagade typ hela vägen till skolan, om att min favo-ledare inte skulle ha sitt pass idag pga. sjukdom... blä... fatta att man blev besviken... och jag som hade förberett mig på att fråga henne om en grej eftersom jag inte har så mycket tid för det på lördag... (om hon kommer då dvs... med tanke på sjukdomen, en vanlig maginfluensa...)!
Men men, får väl ta det på lördag lite snabbt om hon kommer, annars så får jag vänta och hoppas på det bästa när det gäller nästa onsdag.
Men i alla fall...
I skolan hade vi bara en lektion och det va ju Nk, och så fick man sluta, men jga stannade kvar och käkade lite ostmacka medan min kompis hade sin sista idrottslektion.
Efteråt tog vi bussen till Friskis och jag fick möta en värdledare där som jag skulle ha möte med.
Mötet gick bra och fick ett fast schema när det gäller att jobba där.
Efteråt så skulle vi på ett pass med favo-ledaren (egenltigen), men så kom den ledaren jag INTE gillar, dvs. hennes pass gillar jag inte, inte peronen utan passet (hoppas det inte uttryckte sig överdrivet nu...), och hennes hade vi förra måndagen som vikarie för en annan som är sjukskriven för resten av månaden...
I alla fall... det passet gick segt som vanligt och saknade min favo-ledares pass...
Hoppas hoppas hoppas verkligen hon är tillbaka på lördag, annars blir det inte kul... :/
Men men, jag kommer inte undan träningen på lördag i alla fall... ska ju jobba på torsdag också på Friskis! :D
I alla fall... lördagen kommer bli till 100 % Lyckad om hon är frisk, men det trodde värden idag på att hon kommer vara, men men, man kan ju inte ha 100 % svar på det, men förhoppningsvis i alla fall! ^^
Nej, nu ska jag ta och sova lite, sovmorgon i morgon med, kort dag också, asså betygsnack på psykologin och därefter blir det hem igen, haha.
Ytterligare en gång... hoppas hon kommer på löördaag!!!! :3
Höll på att somna förut, men kom på att jag glömde skriva i bloggen, men nu är det klatt, skriver i morgon igen!
Natt natt!

Må väl / Carro Hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0