Onsdag och LITE börjar falla på plats!

Jaha, nu var det onsdag igen då och värmen i huset börjar komma tillbaka för jag har vågat mig på spisen. haha!
Hur som.
Milan och jag var ute och gick rätt Ok långt i alla fall på em. och se så var det inte alls mkt att göra.. vi har bara gått och så träffat på lite folk på promenaderna och stannat till och pratat lite med dem, trevligt människor.

Nu ikväll så är det inte så värst mkt jag ska skriva om, för det är inte så mkt specielt som har hänt...
Jag och en kompis åkte in till Friskis och tränade på min favo-ledares pass och det gick väldigt bra!
Ledaren tycker jag är jätteduktig när det gäller passet osv... :)
Stärker känslar för att vilja mer dvs...! :)
Hur som, efter passet så stannade jag lite längre för att ledaren och jag skulle ha ett litet samtal (som vi har ibland).
Mer om det bilr det inte. Fast fick faktiskt lite hjälp med läxan (som vi ska ha prov på om en vecka...) ioch det fastnade bättre med hennes hjälp än vad det gör med skolans hjälp!:D
Hur som helst, får se hur det går på provet nästa vecka.. bläää...

Efter snacket och hjälpen så åkte vi hem Annie och jag och så stack jag in till krysset och beställde en Kebab-tallrik, och det va en snygging som sa att han kunde fixa allt på en gång och så fick jag mat av honom på bara 2 min, fast det va folk efter! xD
Haha.
Men i alla fall, sen gick jag in på macken och handlade coca cola och lite choklad och hyrde en film - igen.
men detta va sista gången jag gör ngt sånt, sen måste jag spara lite till London-resan i Maj. ^^

Idag är det också, eller skulle varit Danahs födelsedag och sen idag är det 18 veckor sedan hon dog...
usch... kändes som man skulle bryta ihop eftter och under passet, men nej, tur att man inte gjorde det, bet ihop... heehe.

men nu ska jag ut med hunden igen, Milan har vart inne i 4 timmar num dags att gå och kissa lite!;)

Natt natt

/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0