PUST Vilken dag!!!! :D

Huh, ni anar inte vilken jobbig, men kul dag det var idag!
06.45 - gick upp och satte på datorn och kollade på Pokemon (de nya avsnitten som går på helgerna på TV4...)!
Därefter så var det dags att säga farväl till familjen som skulle iväg på skidsemester och jag stanna hemma!
Ensam är man inte om dagarna. Man har ju lill-plutten Milan, Kompisar och Friskis och Svettis att åka till om det skulle vara något (det är som ett andra hem inkl. favo-ledaren är som en extra-mamma, men det är mycket bra)! ;)
Hur som helst, när dem hade åkt iväg tog jag och Milan bussen in till stan där han skulle vara hos mormor och morfar hela dagen, undertiden jag skulle vara på friskis typ hela dagen! Hos mormor och morfar så åt jag lite frukost och sen (trött jag var) åkte jag med bussen till friskis och satte mig och kollade på knatte-jympan och somnade nästan i soffan, haha!
När klockan blev ca kvart i 11 så gick jag in för att logga in hos ledaren som stod och tog emot oss motionärer! :)
Glatt sa hon: Och nu kommer Carro! Som redan är här så tidigt?!
Jag typ: Ja... fast är astrött... (och såg nog rätt morgontrött ut, haha)!
Då så sa hon att det var dags att piggna till och att vi skulle kämpa hårt på passet idag!
Sen satte jag mig ned på en bänk och väntade på att passet skulle börja.
Innan passet så satte hon sig ned hos mig och vi småpratade lite om allt möjligt innan passet.

Sen under passet så gick allt bra, och jag började lära mig dessa krångliga hopp som kom till ibland. haha!
EFTER passet så pratade vi lite till dvs. jag behöve lite råd om värdandet och hon visade hur jag skulle ta det och säga saker bla bla...
Sen tog vi sällskap ned till skorna och jag fick upp den svåra knute på skorna som jag råkade få till under tiden vi pratade, hehe...
Sen så fick jag skjuts av henne (och slapp ta bussen som jag annas skulle väntat på i en halv timme, eller att gå som skulle ta 20 min) och vi pratade om allt i bilen också!
Sen var det dags att gå ut med Milan! Vi gick runt skällby och tränade lite osv.

Sen var det dags att åka och jobba som värd igen!
Ja, allt gick bra, inloggningen till motionärer, passet och efteråt... MEN!!!!!!
Jag råkade faila totalt under sista låten under avslappningen... jag råkade trycka på någon strömbrytare till stereon så allt stängdes av och man var tvungen att spola tillbaka typ hela skivan för att komma tillbaka till låten! TUR att vi precis hade börjat med sista avslppningslåten, så det inte var mycket att ta igen när vi började om på låten, dvs. bara några sekunder... haha, jag hade inte vetat vart lysknappen var för någonsans innan så LITE svårt att veta att det just vat den andra på andra sidan. haha!!!! XD
bla bla, sen va det veckoschemat som man skulle ta, det lät rätt bra u början, men blev liiite osäker på hur jag skulle säga mot slutet... dvs. fattade inte meningen -.-

Efter passet gick jag och en kompis iväg till mom och mof och hämtade Milan och så gick vi typ halva vägen hem, men hoppade på bussen efter ca en timme... bara några hållplatser ifrån, men skit samma. haha!
Sen kom vi hem till mig och så duschade vi (inte samtidigt utan turades om... hehe)! och därefter så skulle vi gå ytterligare än en gång på promenad, dvs. till pizzeria och handla pizza, samtidigt handla godis osv till Melodifestivalen!
På vägen hem från pizzerian så började jag känna mig astrött i särskillt benen och armarna. haha!
Men klarade mig hem, tur...

Hemma käkade vi pizza (Milan och jag får käk till imorgon visst) och sen så blev det mello.
Vi orkade inte äta alt vi hade handlat heller, segt... hahahhaha!
Under mello så händer det nog inget märkvärdigt.. hm... hade låt nr 3 som favo... ska leta upp de sen, för den lär finnas på internet nu när som. hehe.
Bra att den åkte ut, så jag kan lyssna på den redan imorgon i lala fall! :D
Sen kollade vi på en gala på Tv, då min lilla Jillsan va me och sjöng (bara i börjas dessvärre...)!
Bra som alltid!
Hur som, sen va det dags att bege sig ut med Milan och min komps igen och så skulle vi skiljas åt efter halva vägem från varandra (för att ¨hålla sälskap)!
Nu är klockan 00.12, ska sluta skriva nu.
skulle varit i säng sen klockan 10, hahaha! Men i alla fall.

God natt kära människor! :)

/ Carro

PS slå detta om ni kan:
kl. 11.00 - träningspass
kl. 15.00 - träningspass
Däredter en riktigt räsig promenad en timme (fast väldigt lång på bara den timmen....)!
Och sen lite promenader efteråt med, med tanke på hunden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0