THE ARK till KALMAR!!!! :D

Hej, och ja, ni läste rätt!
Bästaste The Ark kommer till just KALMAR och inte Borgholm eller annanstas som är lång för mig att åka till för förstA gången!!! :D
Men i alla fall, Kalmars nya arena är snart klar och det längtar jag till, för då ska allt i Kalmar börja, det roliga dvs.!
Sommaren en massa artister och så!
hur som helst, är rätt glad åt det, men inte alls 100 på det, för Håkan Hellström ska komma dit samtisigt...-.-
Gillar honom INTE...
Blä, men ja, får väl överleva med honom också då...
Man den 23 juli är dem i Kalmar i alla fall oc kanske kommer få gå själv om inte jga har tur att få med ngn annan till dess. Biljetterna släpps redan på tisdag till arenan och det får plats 10 000 i arenen, och det är ju bra de ti alla fall. :)

Varför jag skriver så här tidigt är för att jag ska iväg sen ikväll till en kompis oc bo över där i natt och så ska vi ha filmkväll oclså ikväll och sen så ja... vi ska i all fall va ikväll och imorgon åker man tidigt till friskis för att träffa favo-ledaren och träna med henne! :)
Kommer bli kul! :)
Ska passa på att fråga henne om hon vill med på The Ark i sommar, men jga känner på mig att det inte kommer gå, hehe, men men, i så fall får jag gå ensam, inga problem med det.
Fast jag har u frågat redan om hon ville med i Mars, men då gick det inte för hon ska ju ut ich resa... men hoppas i alla fall på det bästa, hehe.
Men men, hade vart kul... men får se som sakt...
Lång till dess, men är orolig att jag inte kommer få tag i biljett på tisdag :O
Hm. vet inte vart man skaffar dem än,..oj oj asså!!!!

Hur som helst.
Idag har jag mest slappat vid tv:n och så kollat pokemon ohc sen så har jag vart ute med Milan (för alla är så lata att de inte orkar det, så det är bra att jag finns tll och kan göra det)! :)

Men ska nog i alla fall sluta skriva nu igen, hehe,.
har företagsekonomiprov och hundprov i veckan som kommer och sen så redovisning osv osv.... blasvh..
i alla fall. företagsekonomin fungerar rätt bra i alla fall för hjälpen jag fick i onsdags och det har faktiskt fastnat! :)
Men får ju se hur snälla frågora kommer aty bli...-.-

hare bäst.

/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0