Tisdag... "Bla vad trött man är..."!

Hm.... Måste tänka lite nu hur dagen började... hm...JUST DET!
Först klockan 06.15 så ringde första alarmet på klockan. Usch, hemskt att gå upp... jag tryckte på snoose igen, igen och igen, dvs. tryckte jag 5 gånger på snoose för jag orkade verkligen inte gå upp.
När klockan ringde en sista gång insåg jag att det var bråttom, hade bara 20 minuter på mig att äta, klä på mig och sedan gå till bussen... gissa, jag hann... haha!
Hur som... Jag tog bussen och hoppade av vid "Mitt Nya" ställe och gick till skolan... på vägen så blev vägen blockerad och jag kände att jag började bli stressad av att ett dumt tåg från Linköping skulle komma.. Seeega tåg.. jag vill vänta minst 5 minuter innan man kunde fortsätta att gå till skolan...
Efter det så kom man till skolan och de hade bombaderat mig med en massa telefonsamtal, för de ville veta vart jga var för någonstans, eftersom de skulle åka ut till hundarnaa utan mig... hm.
Jag har för mig att vi brukade börja och åka ut då vid klockan 08.15, men de ringde mig 08.05, och jag hade inte hört att vi skulle åka tidigare (och det skulle vi inte heller...).
Men som sakt, jag hör inte något alls när jag dagdrömmer och har musik i öronen, så det fick bli som det bli... om vi börjar 08.15 så gör vi!
Bla... vi åkte ut, gick en liten sväng med dem och körde samtidigt uppletande osv... Sen blev klockan 10.00 och tydligen skulle vi hem tidigare och fick därför sluta kl. 10.00!
När vi kom tillbaka till skolan så passade jag och en kompis på med att göra lite utvärderingsfrågor, eller ja, svara på dem, mendan vi väntade på bussen...
VI blev sedan klara med dem, tog bussen hem till mig och seda ut med hunden, isåklart.
Sen satt vi och kollade på Cittakuten och därefter skulle kompisen iväg med bussen och sedan så skulle jag bara vila upp lite inför kvällen, då jag skulle på träningssskola på Friskis.

Under dagen, innan träningssskolan, så tittade jag bara på Tv, och kollade på filmen Saltkråkan. Helt Ok, en av de bästa filmerna av Saltkråkan, så det var ju tur det.
Sen så satte jag mig framför datorn och sedan så gick tiden väldigt snabbt och jag var sedan tvungen att åka med bussen till Friskis.
Det sega var att jag var astrött och visst inte om jag skulle klara av skolan. haha. men det gick vägen.

På träningsskolan så gick vi igenom grunden till hur man gör olika rörelser på rätt sätt. Både teoretiskt och Praktiskt. Vi delade in oss i grupper dvs. 2 och 2, och så skulle vi kolla på varandra, vilken sorts grund vi skulle börja på. Tjejen som jag var med var riktigt trevlig och social. Jag gillar social, då blir jag själv rätt social och vi hade rätt kul under det praktiska. Men jag tror inte vi kommr ses något mer, fast man faktiskt hade velat det, men men, det kommer dagar man får fler vänner från ingenstans! :)
Bla bla... det var det...

Efteråt så skulle jag med bussen, men missade den... Tänkte vänta på en B buss, men orkade inte ta dne, för då var man tvungen att GÅ hem... orka med det, fast det bara gäller några kvarter ifrån, hehe.
A buss finns det något som heter, då är det bara ca 7 meter till busshållplatsen, så...stooor skillnad egentligen!
Jag gick i alla fall in på Friskis igen och satte mig i soffan och kollade på ett pass i ca 40  min (det som jag själv gick på igår, och så tänkte jag när jag satt där: Hur tusan klarade jga av det passet igår?)!
och så somnade man NÄSTAN... Höll på att missa A bussen, men hann precis... haha, INTE somna!!!! xD
Kom sedan hem, käkade pannkakor och sedan ett glas varm o'boy och 2 ostmackor... gott gott..

Nu är jag astrött... ska sova till 11 imorgon OM jag inte vill gå upp kl. 09.00 för att se ett Tv, program. haha
Har sovmorgon imorgon och börjar inte fören klockan 13.30 imorgon... gött! Och slutar dvs. 14.45.
Men ska vänta på en kompis som har idrott till klockan 16.00 också, sen har jag liiite bråttom till Friskis, för jag ska på ett möte med personalen om hur det kommer bli med värdandet, om jag ska få fortsätta eller om jag ska hoppa av förett tag... får se.. själv tyckrt jag att det är askul att vara värd, men men... senare på kvällen blir det ett pass med favoledaren, och det kanske kommer gå bra... förra gången kände jga mig febrig på passet och gjorde allt slapp och nu får vi se imorgon hur det blir denna gång, hihi! :)

Natt natt, nu ska jag sova minsann, haha! :)

/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0