Tisdag igen och har gått lite vilse under kvällspromenaden med Milan! xD

Jaha.. vad har man hittat på idag då?
Jo, jag har inte gjort ett skit (om man får säga så)! I alla fall inte på fm.
Suttit vid tv:n och snorat (som jag gjorde hela natten också) och sen så kollat på lite Cityakuten (15 min), och vart ute med Milan.
Vi tog bussen sedan till Mom och Mof och fikade, därefter så spelade Mom och jag lite "Fia" som vi brukar göra.
Och självklart är jag en sån som skickar hem en hela tiden, haha.
Eftermiddagen gick sedan rätt snorigt-snabbt och så skulle vi (Milan och jag) ta bussen hem till Vimpeltorpet (asså vi hoppade av där och skulle gå hem men tog en omväg för att utforska ett område som jag aldrig har varit på sen det höll på att byggas i början på 2000-talet...)!

I alla fall, vi hoppade av där och gick in i området. Efter ett tag så kände jag mig lite osäkert på vart jag skulle gå för någonstans...
Milan och jag vände efter att vi hade gått en bra bit som ledde till en skog...
Vi gick tillbaka en bit och gick sedan in på olika gator för att sedan kunna hitta ut. haha.
Men men, förvirrat var det och så kom vi i alla fall ut, och så blev han halter....
Ja jättelyckat..
Och sedan så kom vi till ett återvinningscentral mitt i allt och så gick jag in där med Milan för att slänga en påse som jag hade och rätt som det va så började min fantasi flöda då en lampa från en liite liten liten stuga tändes när man kom in där...
tänkte: "Jaha, nu ska utomjordningarna flyga iväg och skrämma livet ur mig"!
Men det hände inget. haha men snacka om att man blev rädd. haha
Men inget hände. Jah gick därifrån efteråt och så gick vi den eviga vägen och sedan så kollade jga bakåt.. lampan va tänd! Skulle jag göra något när jag gick? Släcka den eller något?
Visste inte, men fortsatte gå i alla fall... hehe.

Sen, nu på kvällrn nyser man och har sig och ögonen rinner osv...
Milan och jag har kollat på Ice Age 3 - filmen och jag har proppat i mig lite godis som jag fick av mom. innan vi skulle bege oss hem! :)
Efteråt kom en kompis och skulle hämta sin rygga som hon glömde i lördags.
Hon ska med ohc träna imorgon ev så det är ju bra om väskan är med. haha.

Milan och jag har nu gått en liten Kisse-runda och sen så har vi lagt oss i sängen och nu ska vi ta och sova när som (dvs. om man kan med näsan och ögonen som rinner... -.-)!
Men det ska nog gå, är kanske bättre imorgon ^^

Imorgon är det också Danahs födelsedag, eller skulla ha varit i alla fall... får se hur kvällen kommer bli... kankse kommer sakna henne enormt? Får se... aja. hur som helst... tomheten kommer imorgon säkert... blasch..

Och en annan rolig sak jag ska ta upp innan jag somnar!
Har pratat med en kompis som bor i London för ett tag, hon och jag ska ses i maj och så ska jag få åka till London och va där ett tag och skönaste är att slippa skolan (några dagar)! :D

Men, natt natt, dröm sött, dröm om alla småkryp du mött! xD

/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0