Glömska......

Får se... men jag har faktiskt inte gjort så himla mycket.

Fredagen: Åkte de andra till Böda och man va hemma jsälvmed Milan.
skönt att få slippa dem ibland, haha. och så vad gjorde man under den dagen? hm...
Jag minns inte, men jag minns att jag inte käkade så mkt.
Men i afl.

Lördagen: Åkte jag och en kompis in till stan och skulle handla tågbiljetter till Växjö de 28 augusto.
Jag köpte för hund också, eftersom jah har tanke på att ta med Ditte till Växjö för att träffa EMD.
Men om hon inte kan så blir det bra att Milam följer med!:)
Efter vi hade handlat så gick vi och skulle äta, och det blev Zappagrillen vi åt på.
(/Onda getingar kom...bla...) hur som efteråt så gick vi och handlade, ag handlade lite mjölk och så som man behövde, och sedan så blev det inte så mkt mer.

Söndagen: Jag oh en kompis kollade Harry Potter hemma hos mej, under kvällen alltså.
sen så gick jag ch la mej efter min andra film, efter hon hade åkt hem.
så den natten blev till kl. 03.00 ca.

Måndag: igår så blev det inte så mkt... asså.. under kvällen så gick ja iväg till en komps och vi lagade mat och kladdkaka och sedan så blev dt harry potter filmen.
sedan så på natten runt 1 tide gick ja hem och så sov jag och milan till ca halv 10 idag, (tisdga), så,... ikväll blir det träningspass... skriver mer senare,.. kanske...

/ Carro HUND

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0