Måndag, tisdag och onsdag

Jaha... vad har man hittat på denna komman de vecka?
Imåndags så.. vad gjorde jag då?
Jag tror jag mest sov då... hm... men ja... det blir nog bra, minns aktiskt inget om måndgas, hehe.

Tisdags så åkte vi till mormor ovh morfar och käkade lita flundror som är så himla gott gott. och så fteråt fick man lite dumle om man va sugen.
Ja, klart att man var, och sen så åkte jag ovh mam. till Lindöskolan ovh så skulle jag sommarjobba där några dagar..
Jag tuggade papper och så f¨rån olka pärmar och det gick faktiskt rätt bra, haha.. jobbade doc k bara 1,5 timmar, men det va ju alltid något.
Hur som helst, sen så kom man hem och gjorde inte så mk hann inte så värst mer, jag gick och la mej och så va det inte mer med det..

Idag, onsdagm så gikc jag upp readn klockan 06.15 för att åka och jobba igen kl. 07.00.
Tuggade i 4,5 timmar och så åkte man hem och skulle möta upp Ditte óch därefte så har vi gått en lång promenad med henn o Milan... fick ett getingstick.. HATAR dessa flygvarelser som sticker utan anledning...

orkar nte skriva mer... see y a


kram / Carro HUND

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0