Veckan har varit häktisk

Hej hopp i galopp!:)
Den här veckan har jag varit väldigt aktiv.

Måndags så blev det att åka till stan med en kompis oc hon skulle ha tågbiljetter, så jag lär henne lite om det, och sen så blev det lite fika på stan ett tah.
sen så blev det inte så mkt  mer att göra.

Tisdagen blev lite att åka in tidigare till stan, möta en kompis som skulle bo över här och vi på kvällen skulle hag på träningspass.
tyvärr fick jag tillsägelse att inte springa, men ag kände verkligeb att jag kunde nu, men nej, skulle tydligen vänta en aning till, till september alltså. så, okej, jah får göra det och så får ju hon sägs till ;)
Hur som helst så, efter passet så blev det att åka hem, fixa lite, och sedan så gick vi och handlade en pizza som vi delade på, och sedan så kollade i på film och åt chips och choklad, och givetvis PEPSIII!
Sen skulle vi sova och vi låg och pratade till nästan halv 4, haha! xD
Men hur som helst, så somnade man sedan ;)

Onsdagen: blev att vi slappade och så på kvällen skulle jag och mam. iväg på handledarutbildning inom bil / körskolan.
Sedan så händer det inte så mkt mer.

Torsdagen blev inte heller så mkt.jag  och en kompis in till stan oc bara va.
Vi satt på cafe i 2 timmar och snackadem sen så va det inte mer.
hm. ja, det var väl det osm har hänt.
Nej nej, vi köpte tågbiljetter till Växjö också, eftersom  min Erik kommer dit OCH till Kalmar, haha.

fredags alltstå igår, fick jag ett samtal ifrån Guldfågeln arena om att ja skulle få bärja jobba där *Jippi* och så skulle jag börja jobba där imorgon, lördag, och så a.
Senare under dagen så träffade jag en kompis igen och vi gick til affären och köpte varsin glass osv.
sen så gck vi och pratade en massa vid gamla skolan och sp vat de inte mer med den dagen,

Lördag, idag, då va det dags att stícka till arenen och jobba.
öl, pepsi, vatten, fanta, korv, center, plopp, kexchoklad, ja, en massa saker, sålde vi och det blev rekord som man sålde.
vad hände sen då? Hm. jobbade i 5 timmar och så var det inte så mkt mer.
jo, skulle springa till bussen för den va nära att köra förbi mej så jag skule vänta på den ytterohare en timme, men snubblade slog i knäet så nu kan man knappt gå...-.-
Man det hoppas ag går över till tisdag (ska ju itll Gbg då)!:)
Hur som, ikväll blev det inte mkt mer.
imorgon ska jag bara vila benet.
Fundera lite på om jag ska åka på the arks allra sista spelning den 16 september.
känns väldgt möjligt att hag åker dit än till blädinge, eftersom i sthlm har man boende hos släkten osv,
Hm. Japp. Den dagen den sorgen.

I veckan som kommer blir det att handla frukost på kvällen till på tisdagen för Gbg, sen så på tisdagen blir det göteborg, onsdagen blir det slapptm sen torsdagen, efter jag vart hos optiken, så ska jag kolla om jag kab ta hem min skolhund tidigare från torsdagen istället för fredagen!:)
Ska ju ha henne hemma nu ett tag eftersom tiarah är i Borås (Hos Jill - säger vi).
Tyvärr blev inte Ditte dräktig, men ja, man har ju varit på hennes valpnng innan med en annan kull, men ibland kan man inte få som man vill.
Men plus tll mej, då kan jag fjäska för henne innan skolan istället för under skoltid, för om jag tar henne nu under lovet så kanske jag slipper fjäska för mkt för henne ;)
Haha. Och i en ny miljö för henne blir det då att hon söker sej trygghet hos mej så vi blir bästa vänner, haaha!:)

Men ska sova nu, natt natt! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0