Dagarna gååår...

Hej hopp.

Inte så mkt att hämna dessa 2 dagar som jag inte vart inne och bloggat...
alltså, dagen efter midsommar så sov man och va inne dels hela dagen... vädret va stabilt fram till kl. 16.00.
Jag och mam. åkte till Köpingsvik och hämtade syrran som va är uppe med polare, sen så kom regnet och åskan.
därefter åkte vi till Maxi och handlade lite mat till kvällen, mat ioch mat, men mys till kvällen om man säger så.
Alltså... det blev chips, pepsi och 2 stora chokladkakor! haha.
hur som helst.
vi åkte sedan hem och åt oxfile och stekt potatis... gott!!!! :)
Men i alla fall  på kvällen så blev det film oc tror den hetter Pic. this.
Hur som , så gick jag och la mej tidigt igår.
fast blev att jag somnade runt 2 i alla fall.. haha.
Men i alla fall.

Nu, idag, dagen efter,så vaknade man av att alarmet startade runt kl. 11 (har den på, för vll inte sova längre än till kl. 11, för annars blir jag övertrött om jag sovit för länge... hade satt klockan på 13.00 OM jag hade går roch lagt mej runt 4- halv 5) ;)
Memn i lla fall.
kokade 2 ägg till frukost, åt, sen kom de andra hem från Västervik och sen så blev det lite fika md nybakade bullar, och så blev det inte så mkt mer...
sovit ch lyssnat på musik, och så tränar Milan på lite söka efter korv.
poh det gick så bra så, inkl. blev det lite med höger och vänster! ^^

Nu är det snart bara en vecka kvar tll jag och en kompis åker til Göteborg för Liseberg under en dag.
Känner att jag har gått upp i vikt asmkt under detta sommarlov (som precis har börjat men...) jag har i alla fall bestämt mej för att hårdträna nu till resan så jag kan känna att jag har gjort lite nytta under veckan innanm, så jag är värd lite onyttig mat, hehe.
så imorgon ska jga köra lite medelpass med ngn som jag ALDRIG har gått på innan, så får se hr det kommer att bli.
Tisdag är det då favo-ledaren som gäller med hennes pass, och så på onsdag... får se... kanske ska på en handledarkurs om det fortfarande finns plats i sista min.
Men annars så. hah
Tordagen r det uteträning, då ska jag i alla fall vara uteträning, så då blir det det också...troligen...
Sen får jag se vad som händer... Kanske är helt slut, haha men det är så det ska vara.
sen så hoppas på det bästa att jag KANSKE står ut ett pass på söndagen nästa vecka.
Troligen ska vi iväg och campa på Öland den helgen, men vi får se vad som bär av...
Kanske inte äns följer med..

Nu ska jag försvara The Ark!:)

See Ya!

/ Carro HUND  (Milan och Danah)!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0