Gårdagen och midsommar

Halloj.
Orkade seriöst inte att skriva igår.
men igår så blev det en del ändå att göra.
Jag sov typ hela dagen och så gic jag ut med Milan.
Åt mat och sen på kvällen så blev det lite träning med honom.
Under promenaden så gick vi till en fotbillsplan och sklle köra lite lydnadsträning.
Vi började då med linföring, han ska gå fot bredvid, och så testade vi med utan godis, oc det fungerade bättre än vad det har gjort förut.
Kan säga att hab är bra i höften nu igen!:)
Men i alla fall, sen körde vi lite ställande opch läggande, och det gick rätt bra, men nu börjar han ställa sej ett tah och sen så går han iväg en stund mot mej och så stannar han framför mej.
Hur som, vi ska lyckas med detta.
Sen så blev det inkallning mm.
han är värd att tävla med.
Hur son helst så blev det inet så mkt mer, det tog ett tagh, men i alla fall.
Sen så gick vi hem och så hände det inte så mkt...
 mer än att vi hade lite filmkväll!^^

Midsommar idag:
Jaha, idag midsmmar.
rätt mkt gjort idag kan jag säga.
Får se... jag började med att äta frukost, ägg och o'boy och mysa med hunden framför Lyxfällan via datorn, och sen så dushcade jag och gjorde mej iordning och så tog jga på mej min vita klänning som jag snart har passat i 4 år och så har den nte alls blivit utsliten eller ser omodärn ut, eftersom jsg är rätt gammal x)
Haha hur som helst,
åt sill och ägg mm. sen efter med mam. och sen så gick vi ityll grannarna och tog martini och så lånade vi 2 filmer av dem för att vi ska ha filmkväll ikväll och så blev det att jag diskade och tränade hunden lie idag.
paj med jordgubbar åt vi också, sen så nu kollar ja tv. eftersom vi ska spela andra pmgången kubb när som ;)
SEN blir det filmkväll och sen natt natt!:)

/ Carro Hund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0