lördag var braaa.

Jag och mam. har varit iväg på stan och handlat den dära blåa klänningen som var passande att ha i sommar.
Jag ska ha en klänning när jag träffa Jill Johnson igen i Göteborg i sommar.
Första gången hon kommer se mej i klänning, haha.
Får se hur hon reagerar då., För annars har jag bara gått i typ jeans och ngn ful tröja, eller ite ful, men det har inte vartpassande hee.
Men i alla fal.
Så blev det den blåa och så gick vi inte till stadium och där inne hittade jga ett par skor som passade utmärkt som att ha när man campar och ha i sommar då det är varmt.
Man kan säga att skorna är som nätskor, och mkt sköna.
Hur som helst, så bjöd jag mam. sedan på Thaimat till lunch och det va hur gott som helst. ahaha,
2 stora tallrikar med mat och 2 stora glas pepsi... gott gott!

Sen så blev det att vi gick till Tokige Ture och handlade lite godis därifrån.
Gott där ifrån, senas jga handlade därifrån va när jag kanske var 7 år och det är ju ett tag sedan, jag är ju 19 nu., haha! xD
Men i alla fal, sedan så gick vi till bilen och åkte hem, och så har det inte hänt så mkt.
jag la mig i sängen ett ta ohc vilade, sen så kollade tv och så skrivit lite på min lilla novell som jag ska göra i en massa delar som jag kanske tllslut kan göra en film av, haha men får se hur långt det komer räcka.

Vad häder mer? Enemy, Enemy, Enemy, något man känner igen? Jo, den låten son jag var besatt av förut, den är tillbaka i mitt huvud igen. hahahaa.
Jaaa. bra låååt.
Hm. Den här kvllen tillbringar jah tillsammans med min italienare via datorn igen
Fast tyvärr är han lite full ikväll, me han är rolig attsnacka med i alla fall. haha.

Några nyheter nu då? Inget direkt... Familjen planerar resa till Kreta i Juni som typ ska bli som en studentpresent, men får väl se hur den drömresan kommer sluta. hehe. Man vet ju annars aldrig.

Min tanke är till hösten att jag och min nu skolhund ska ut och tälta med en kompis i september, då hennes valpar har sålts, så ska jag ta med henne på en tälttur ute på en strand eller något, så det blir något kul att hitta på att göra. Känns som det r värt mkt att göra me Danahs avkomma, lika mkt som jag gjorde med Danah innan hon försvann. Ditte ska uppleva lika mkt och roliga saker som danah fick.
Men inte lika lata om man säger det så.
Ditte ska ju följa me dmig på kurs  ochsen så blir det en och annan grillning och så med henne, så kul komer det sista året vara!

Nu ska jag lyssna på låten och sova om en stund. en seg söndag är det iofs. imorgon, så vad finns det för vettigt att göra?? Några förslag? Kommer inte på ngt...

/ Carro HUND

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0