måndag

Ja, det känns som det fortfarande är söndag, men det är det visst inte och det är skönt att veta, för ju fortare det går ju snabbare går det till Lisebergresa om en och en halv vecka!:)
Men idag har jag inte gjrt så mkt igen.. har mest kännt mej dåsig....
men har lyckats med att gå ut med hunden, handlar choklad och cola till Lotta på Liseberg! ;)
Men ja, det är typ det enda jag har gjort idag.
Imorgon är det faktiskt tisdag och vad ska man hitta på då? får väl se vad som händer, för jag har ingen aning... kommer i alla fall ha klänning på mej, den indiska som kommer från indien som jag fick av Ola Salo (säger vi, haha). men hur som, skulle bli sol imorgon så kanske ska ta och steka mej? finns ju ingen chans att kunna åka in till stan heller, för ja inte har pengar till det....
Hur som helst...
En rolig sak, jag och Bosson (artist) har kommit nära, alltså, vi har börjat skribva en del till varandra, och ska försöka få honom att åka till Liseberg med mej oc min kompis, och kan säga att jag är väldigt nära, haha.
men vi får väl se hur det går. hehe.
Men nu ska jag fortsätta skriva på min lilla berättelse om en tjej som rymde till Usa för att träffa Jill Johnson ioch E-type, hehe.
Ha det bäst

Carro HUND

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0