Mellanbra dag

Hej hopp.

Ligger i sängen och gör INGENTING för en gångs skull... typ.
Jag väntar bara till att det ska bli ny vecka, då vi efter 2 dagar ska få vårt sista sommarlov.
Tråkigt men kul...
hm idag har jag vart iväg ioch handlar lite med mam. och så efter ngn timme åkte vi iväg och köpte glass och satt och tittade lite på bilar.
efteråt tog jag Milan och hon och gick ut på fotboll, men ingey för mig och Milan så han fick gå och leta godis som jag hade gömt på en parkering. Han äe duktig pojken min. :)
Nu ligger jga här, och väntar på mat, finns inget annat att göra idga.
Vill gärna ha lite sommarlov så jag kan få träffa en kompis som jag gillar som person asmycket. Hon är den snällaste som jag känner, om man får uttrycka sig så.
Bra det i alla fall...

Nu ska ja se om man kan hitta på ngn mer under kvällen.. känns som dt inte kommer bli så men... ja får se.
see ya

Carro HUND

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0