Nu har jag SOMMARLOOOV!!!!

Nu var det över.
Skoltiden är över. Nu har jag mitt sista sommarlov, sen mina 2 sista terminer i skolan.
Vad skönt egentligen, med tanke på att men vet vad man ser fram mot när man ska ta studenten!:)
Ja, vad har man gjort denna sista veckan?

Måndagen var vi ute hos hundarna hela dagen och så hade vi en massa tävlingar med och utan hundar.
det var trevligt där och så det vi gjorde va att börja rasta, samtidigt som vi gick tipsrunda som lärarna hade fixat åt oss.
det gick faktiskt rätt bra, eftersom det va enkla frågor, hehe... *schhhhh* asså säg inget, haha.
Hur som däreter kom jag tillbaka efter en kortare runda (pga. benet) och så pratade vi lite om allt, och jag tog reda ppå  om jag fick gå på kurs med min nya skol-hund, Ditte, och ja det gick jättebra!:)
Och sen så skulle vi borsta och klippa klor, fika, tävla och så uppletande efter några timmars tävlingar, haha.
Kan säga att man fick vara på lag med sin nya skolhund. Syftet till det bvar nog att min lärare redan den dagen ville att jag skulle börja fjäska för henne, och ja. det gick lättare än va djag trodde. alltå. hon va inte stimmig så  mkt.


Efter skolan så åkte jag in till stan för att möta en kompis, vi skulle grilla i Kalmarsundsparken.
Vi handlade det vi skulle ha och så gick vi iväg. När vi kom fram så blåste det asmkt, så vi satt och väntae på skjuts hem till min kompis ch så grillade vi ute på hennes tomt.
Mysigt var det i alla fall. och kan säga att jag åt 10 korvar på bara en halvtimme, ch det är INTE lik mig. haha.
Men gott i alla fall. Därefter kom vi tillbaka till det vi brukade göra efteråt. Sitta och elda löv, kartong mm. haha
Tillslut kom pappan och klagade och sen så böejade man tycka synd om grannarna, haha.
Men i alla fall.

Tisdagen va det bara att dra ned itll långviken och vänta på att lärarna skulle hämnta upp oss där för vi tydligen skulle vara i skolan. hm...
men i alla fall.. kom till skolan och fikade, sen slutade. Därefter så hände det ite så mkt mer...
Gick och la mig 2 timmar och sov sedan så åkte jag tll träningen och tränade lite (som sagt).
Efteråt åkte jag hem (efter en stund) oh sedan så hände det inte så mkt.. satt och åt och så gick och a mig igen.

Idag ska jag se vad som händer. Kommer skriva sen ikväll.

Carro HUND


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0