Studentfest och restaurangebesök

Jag gick upp kl 8 för att göra mig iordning till min bästis studenten.
Åkt iväg till Jenny N. skolan och så gick hon ut.
Rätt mkt folk, men trodde det skulle vara mer.
Hur som helst, en massa bider pch så blev det allt och så träffade man grannarna på plats också.
Vad händer mer? Jo vi åkte runt lite i stan och tutade lite och så åkte vi hem till min kompis och åt asmkt mat, delvis hela tiden, och så blev det lite tv-tittande så som Pokemon, Totaly Spies, Rocket Power och lite mer.
Vi härmade tv-serierna lite också, eftersom det gjorde vi asmkt när vi var små, haha.
Men Power Puff Girls fattades... :/
Hur som helst så, åt vi en gång till efteråt och då kan ma säga att det blev lite för mkt av det andra. En del flumm och en vinglande promenad, hehe. Men bara en stund. Huvudsaken man håller koll på sig själv. hehe.
En sen kväll, jag tog sällskap med en av deras släktingar till bussen och tog bussen hem.
Tur att det finns bussar från henne, om det var tvärtom hade det varit svårare. Och så skulle man lägga sig, höll på att gå rakt in i en hylla fr det snurrade tll ordentligt... hehe, men somnade direkt.

Idag så vaknade man tidigt, lite sådär trött.. hehe, givetvis.
Och så börade man känna sej som en människa igen. skönt. haha.
Men så fort man hade ätit så skulle man byta om och sedan dra sig till stan med familjen och äta med de på restaurange.
Japp. Alltså man fick inte plats ngnstans kändes det som, me tillslut hittade vi ett ställe, där åt jag en massa kycklingvingar, för det var det enda som va gott på det stället, hehe.
Hm. Därefter så gick vi runt och handlade lite.
mam. köpte mig en tröja (USA) och så sen så hittade vi en klänning som troligen ska passa mig, får seo m vi har tiden att handla imorgon.
Sen åkte man till affären där vi bor oh så skulle vi handla pengar till min mobil (eller vad ma ska säga att det heter) och så nu väntar jag svar ifrån Tiarahs uppfödare. Vill så gärna ha henne hemma i sommar, men lite svårt att ha henne när uppfödaten inte för tillfället kan nås. Men ska ringa i veckan i alla fall!:)

Hörs senare, ikväll blir det inget mer bloggande... för mig blir det tv- the sims 3 och säkert annat.

/ Carro HUND

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0