Tisdagen + Onsdagen

Ja, igår var det tisdag och det hände faktiskt lite grejor där.
Hm. Först började jag dagen med att göra lite frukost, dvs. bacon och ägg med varm o'boy mm.
sedan så märlte jag att jag var bra på att laga lite mat mm, så jag började med att baka lite muffin och chokladbollssmet i bakformar.
Ja det första givk INTE att äta.. eller jo, me det smakade asmkt kakao och salt. FY säger jag bara och så var det chokladsmeten de ogick att äta åtmistone.
Hur som helst, så efter bakningen va man ute med hunden och så va det inte mer som hände den dagen.
Hela dagen gick ut på att rädda muffinen, men det gick ju sådär. haa.

Idag, Onsdag, så hände det inte så mkt... jag åt samma frukost igen och sen så ut med hunden, träffade en snygg brevbärare och så bara glott på tv... orkar nte seriöst göra ngt mer... Imorgon blir det nog Kalmarsundsparken förl ite träning, så att det är bara att hänga på!
Hm... vet inte mer vad jag ska akriva men... det blir nog bra.
See ya later. haha.

/ Carro Hund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0