Träning och dagis

I går , Torsdag, gjorde jag inte alls så mycket.
Jag började dagen med att som vanligt gå upp och sedan ut med hunden. När vi kom tillbaka hem så började det smått att mullra... inte längre än en timme så small det till och värsta ovädret va över oss.
Både hunden och jag var rädd osäkra i början då det slog ned i närheten.
Jag var ocksp orolig att träningspasset skulle bli inställt pga. åskan...

Kvällen blev det att jag stack till Kalmarsundsparken och gjorde ingenting en hel timme.
Eller jo, jag skrev upp telenr, mm. från en RallyLydnads-instruktör som håller kurser.
Sen så satt jag och väntade på att passet skulle börja.
Till slut kom min favo-ledare och hon tyckte jag var lite tidig, men hade ju en anledning... bussarna går som de gör... hur som, efteråt så stack jag ned till vattnet (passet är vid en strand typ) oh så kände jag på det och det var rätt varmt. Hade inga badkläder med mig, men tänkte... kanskle kan bada med underkläderna efteråt.
Mina tankar öbver Tecno kom tillbaka när ja samtidigt gick vid vattnet oc lyssnade itll Jill Johnsons låt Kärleken Är.
Gick därför tillbaka till träningsstället och satte mig på en bänk, sen kom en katt och skulle hälsa på.
Ledaren och jag satt och klapppade den lite, jga va mer osäker med tanke på vad som hände för snart 3 år sedan.
Onda katt!!!!
Hur som, när hon var med så kanske jag kände mig en liten aning vågigare, hehe eller vad det nu heter.
Sen började passet, och man va jätte vinglig i början med tanke på att man tränmade på gräs.
Jag insåg efter halva passet att det tog mer när man va på gräs än vad det gör när man är på golv, eller va et för jag inte hade tränat på typ 2 veckor snart....
Hur som helst så överlevde jag.
Halva passet gick och sen så kraschade musiken.
Fick inte igång det så favo.ledaren fick springa iväg och köra dig sin bil som hon hade parkerad och så fick vi stå runtj den och träna, med tanke på aytt hon hade s man kunde träna med musiken därifrån, haha kul och komiskt, men ja, det fungerade Hade hela bilen öppen för att ljud skulle höras. haha. När man hamnade vid förarsätet precis intill bilemm så var det ashögt. Haha.
Men i alla fall... efteråt så tog jags ett bad och kan säga.. det va riktigt varmy oc gött.
Drt värsta va att jag plötsligt hörde att det började mullra, men tänkte... jag har ju favo-ledaren här.. och så under tiden jag badade så kom hon ned till stranden för att kolla till sina ungar, Pinsamt, hon såg mig bada... hehe, och jag har inte alls en snygg underkropp om jag får säga det själv... men hur som, kanske inte va så farligt. hehe.
Hon har ju tom sett mig med min pyjamas när hon har kommit hit med posten ibland och så kan ajgh säga att det är en riktig barnslig pyjamas som jag har.
Sen efteråt tog jag bussen hem och va en riktig stinkbomb.

Idag då, (10 Juni) så har jga vart hemma halva dagen och bara skappat.
Sen stack jag tillbakla till dagis oc va där i ca 4 timmar.
Och så hälsade på en kompis som jobbar där. Hon är världels snällaste, om jag får säga det själv.
Och så va jag där då och efteråt blev detbara hon och jag med en liten sötnos.
Hem kom man ca. kl 6. Fick slkjuts av henne halva vägen hem så då kom man tidigare hem!:)

Hemma käkade jag pizza och chokladkaka, en liten för en gångs skull.
Och sedan så nu sitter jga här och ska sova snart.

Ha det bäst. nu ska jag se vad som an göras ikväll mer.
försöker skriva imorgon!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0