En tuff onsdag med blandande känslor...

Jaha, morgonen vet jag inte om jag vill prata om, den vill jag inte prata om så struntar i det... men ingen rolig morgon i alla fall... så när man åkte till skolan va man inte alls glad.. mest att man bara ville in under jorden och bara försvinna... men tänkte, det kan jag ju inte sålänge jag har en låtsas-mamma som man kan prata med!
Men men... när jag gick till skolan och va lite sådära så hade jag precis skickat ett sms till en person och skrivit lite om hur jag kände osv, och efter 2 minuter så ringde min mobil!
Tänkte, cheese vem kan det vara? Det var visst från jobbbet och undrade om jag kunde jobba under dagen efter 12, men segt, man gick ju i skolan då... blä.
Men hon sa i telefon att hon ville att jag skulle gå klart skolan idag så... ja, hehe. hade vart gött om man fick ledigt, hehe.

Men när jag kom till skolan så skulle jag och en kompis ha varsin hund och sedan skullle vi ut och gå runt stan och bara slappa med hundarna i 3 timmar och ja inget emot det så det va rätt lugn fm.
Sedan så gick vi tillbaka till skolan efter 3 timmar och jah hade lärt hunden både skall och vackr tass.
Haha.

Då var det mat sedan. Som vanligt blev det kyckling och pasta denna vecka ut. haa.
Jag var tydligen ashungrig denna dag och åt 2 porttioner och sen så asmånga mackor hehe.
Sen så blev man inte direkt mätt men hann inte äta klart för sen va det dags att gå 2 timmar igen! haha.
Och vi gick runt till nästan SBK och runt skjutbanan och sen tillbaka till skolan igen.
Därefter va det Nk som gällde och ja, man va ju inte så att man orkade eftersom man var ute delvis hela dagen. haha, och sedan så teoretisk film osv... haha ZZZzzx... me klarade den med ;)

På kvällen idag så åkte jag iväg på träning då min låtsas-mamma (favo-ledare) skulle ha pass.
Var int direkt på humör men men, försökte hålla det uppe i alla fall när hon kom fram och skämta med mig om träningen och att jag bara satt där. haha, Kul va det i alla fall! :))
Sen så under åpasset gick det rätt bra, men blev lite segt sen efter ett tag då mitt ben brjade värka rejält!
Aj aj, så jag hoppade lite rörelser och bara gick. hehe.
Men men, hon vet ju att jag har typ "problem" med benet så ja...
När vi skulle stretscha (hur det nu stavas) så kom The Ark, först sa hon att vi kunde stäånga av musiken, men sen så tittade hon på mig och jag såg väl lite sådär sorgsen ut och så ångrade hon sig och sa att vi kunde ha liite musik på i alla fall, sen så tittade hon på mig och log och jag log tillbaka. :)
Hon får mig verkligen en på bra humör, i alla fall man kan le i vilket tillstånd man än befinner sig i! :)
Bla bla...
efter passet så hade hon inte tid att snacka EGENTLIGEN men hon sa att vi kunde försöka få i några minuter i alla fall, och det lyckades vi.
Och så pratade vi om det på morgonen och det underdagen om hur jag ska göra osv osv...
Men i alla fall... vi försökte lösa det och jag fick ett uppdrag att försöka lösa det och säga det nästa gång vi ses om hur det gick osv.
Sen när det gällde benet pratade vi också om det, jag skulle nu bara träna där en gång i veckan (dvs om det inte är nödvändigt att jag jobbar då).
Men nu ska ju min ANDRA favo.ledare (som inte är lika stor favo som låtsas-mamma, men ändå är favo) ha ett pass i 3 veckor på onsdagar nästan precis INNAN min låtsas-mammas pass! :O
Men aja, hon sa ju inget om att jag inte fick gå 2 pass på EN dag! ;)
Haha. men men. Hon tyckte det var bra att jag hade lyssnat på henne när det gällde måndagen pass, att jag inte gick på den.
så nu ska jga under 3 veckor bara gå en dag på tärning, dvs. 2 pass på onsdagarna sen så får det va ett tag.

Nu kom man hem, käkade pizza och drack cola och sen nu ska ag leta fram onyttig oboy, sätta mig vid tv.n och sen gå och lägga mig! ^^

Må väl

/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0