Fredag - Söndag - igen.

Orkar nte skriva så mycket idag...
Fredag: Var ute hos hundarna hela dagen och så gck vi den dära mil rundan och sen så körde vi utställningsträning (mitt ben var precis på att inte klara det, men vi hann sluta innan det hände något), sen körde vi lydnad och platsliggande.
Sen åkte vi tillbaka till kenneln och käkade lunch runt 14.00 tiden, sen fick vi sluta.
Jag tog hem Danahs halvsyster och så var vi ute typ hela kvällen och sen så gick vi och la oss runt 11 tiden...
Lördag: vaknade halv 6 och gick upp halv 7 och sen så gick vi upp och skulle ut och gå, sen så sov vi en stund tll framför tv:n och sen så åkte vi in till stan med en kompis och så skulle hunden hem, för jga och min kompis skulle ha vår 13 års dag då...
Vi gick först och fikade, sen gick vi på bio (hotell gyllene knorren) och sen så gick vi och åt på en kinarestaurange och därefter gick vi till bussen, och hemma kollade vi på mello finalen, och ja, jag tyckte inte alls att det var något bra.. dålig vinnare och allt.
Åkte hem efteråt och så sov jag...,
Söndag: orkar inget mer om idag, hände inget som jag trodde det skulle.
Skulle ha åkt på födelsedagsfest men nej... orka... orka göra något idag alls.

Hejdå, återkommer imorgon...

/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0