Fredag - Söndag.

Oj, nu missade jag att skriva om mina dagar, men det har varit så mkt nu så att det sjunger om det..
Först, nej, vi vann inte backstage, men vi kanske kommer få träffa dem i alla fall efter konserten! :)
Men men...
Fredagen:
Ja, vi åkte ut till hundarna på morgonen och jag skulle visst ha den (då) jobbiga hunden som jag inte har velat ha för hon va såå jobbig att ha med osv...
Halva klassen blev skjutsade mitt ute i skogen och skulle gå ca en mil med hundarna, och jag med den jobbiga hunden, trodde aldrig jag skulle säga det, men efter några KM så började hon lyssna på mig eftersom jag hade en massa korv med mig, haha. Jag hade planerat upp detta ett bra tag  sen jag i onsdags fick reda på att jag skulle ha den jobbiga hunden.
Efter nästan en mil så blev hunden och jag riktigt bra vänner.
Jag har inte haft en hunden på 14 veckor snart eftersom jag har sakt att jag inte klarar av den hunden, men men, tillslut efter ALLA olika planer så fungerade det.
Under den dagen var vi taita och det räckte för mig för att kunna tycka att det är kul ute hos hundarna nu igen sen Danah dog.... :)
Men hur som, det blev i alla fall 1 mil promenad runt Vilseleden och sen åkte vi tillbaka till kenneln och så var det dags för mat och då käkade j ag min pizza som jag hade med mig.
Och så blev man då inte mätt på det, men det gick i alla fall att överleva i alla fall.
Efter maten så skulle vi iväg och köra lite uppletande och det gick väl rätt bra i alla fall.
Hon hade liite svårt med att lyssna på inkallningen då hon ville leka själv, men då lockade jag såklart lite med korv som hon älskar, haha.
DÅ kom hon i alla fall!
Efteråt så var det inte så mkt med den dagen... vi åkte sedan hem och jag pratade med min mentor om  att jag gärna skulle vilja ha den hunden fler gånger än bara en gång dvs. på fredagar och det skulle vi försöka lösa, faktiskt.
Hoppas på att hon snart inte blir halt igen :O
Men men, i alla fall. den dagen blev lyckad.

På kvällen så åkte jag med mina F och S och köpte lite godis och läsk till mig själv och så låg jag hela lkvällen i sängen och kollade på en massa pokemon avsnitt. Sen somnade jag efter kanske 5 avnsitt haha.

Lördagen:
Ja, då var det ju lördagen också som jag hade missat att skriva på också.
Hm. först hade man missat att ställa alarmet på telefonen eftersom man skulle upp och jobba under dagen.
På Fm. då jag hade vaknat så började jag med att käka asmkt frukost och satte mig vid datorn och började chatta på msn med en kompis som jag ska träffa om 2 veckor för vi ska åka och se The Ark tillsammans.
Vi blev helt desperata med att vilja träffa bandet så vi har skrivit en massa mail itll olika företag och kollat om de kanske kan hjälpa oss, och ja, fick 1 svar idag (söndag) och det var ett kanske... beroende på dvs...
Hur som helst så skulle jag sedab ut med hunden ca en timme och därefter så åkte jag iväg med bussen till Jobbet och började jobba.
Ja, allt gick jätte bra och trodde jag skulle bli ensam denna dag utan kompis, men ikke, min favo-ledare (som jag för ett tag sen har blivit kompis med) kom och skulle vara med på vårt pass. Kul! Hade i alla fall någon att prata med ett tag under tiden jag loggade in andra motionärer.
Efter hon hade gått så började datorn dumma sig, eller dvs. själva pappersklipparen.
Ja, då blev man liiite stressad eftersom det blev en stor kö när jag stack till receptionen och skulle fixa detta.
När jag kom tillbaka hade den ledaren jag jobbar med kommit och han fick igång allt, det va bara att pappret hade fastnat i maskinen -.-
Men men, inget papper kom när man drog korten... hm... men i alla fall. då testade jag med att slå in medlemmarnas medlemsnummer och då kom det pappersklipp. Ja, tur att man kunde lösa det i alla fall och alla motionärer som stod i kö skulle in på passet hade bra tålamod och hade min lilla bortförklaring att jag är rätt ny och det aldrigh hade hänt förut när jag har jobbat, haha, men det är ju så! Att jag är ny! ^^
Efteråt så skulle man upp och kolla lite med musiken osv  med ledaren, och sen släppa in alla motionärer till passet i hallen.
TUR gick det bra och tappade inte alls lika många papper som jga gjorde förra gången. haha.
Hur som helst så klantade jag mig inte heller!
Kanske var det för min favo-ledare som kom på vårt pass som gav mig tur? ;)
Haha, hade varit ngt om det var så, men jag låtsas i alla fall det.
Under passet så gick allt bra och denna gång var man faktiskt inte lika mkt döv som de senaste gångerna. haha.
Det var faktiskt bra det.

Eftrer passet så satt jag utanför och väntade på bussen hem, och passade på att sjunga ashögt för att hålla värmen uppe (det fungerar) sålänhe det inte är annat folk som ska ställa sig där, då mimar jga bara! xD
När jag sedan kom hem så gick jga ut med hunden och fick lite sällskap av ett S och så gick vi ned till macken och sklle handla lite till kvällen, det skulle ju bli pizza då och så passade man på att köpa Cola oc Chips tll kvällen.
Sen efter handlandet så stack han hem och jga fortsatte gå en timme med hunden.
Kom hem och pizzan var framme. (Mina F var iväg hos farmor denna dag).
Hur som, de kom hem och vi käkade pizza och sen blev det direkt Melodifestivalen, andra chansen.
Ja, de var bra de som kom till final! :)
Hur som helst, eftr det så blev man mer hängig... ja, tyvärr...
Efter en film som slutade vid 11 tiden gick man och la sig för natten...

Söndagen (idag):
... så vaknade man idag med att man kände sig så jätte konstig.
Först var man assur på alla och irriterade sig på allt osv.
Gick och la mig igen vid 10 tiden och vaknade sedan vid 1 igen, och ja, då hade man fått svaret till varför man var som man var / är kanske man kan säga...
Man mådde illa (en stund) och sen så ökade min temeratur så nu sitter man här med feber... IGEN!
Får se om man kommr till skolan imorgon eller inte.
Jag skulle gärna vilja gå till skolan för jag vill veta vad man får för betyg på hundprovet och sen är det redovisning och så måste jga ta med mig Nk boken som jah glömde i fredags och plugga eftersom vi har prov på onsdag...
Men får se imorgon hur man mår... kanske åker in till skolan och frågat om betyget och hämtar boken sen åker hem igen... men får se hur det blir.
Imorgon är ju imorgon... men känns nu som att jag inte kommer. men men, en bra sak, nu blev man äntligen sjuk på en skoldag! :P
Så idag har jga bara sovit och tillbringat dagen i sängen och försökt att jobba med grupparbetet som ska va klart tillimorgon istället för i torsdags eftersom vi va ju iväg på Oskarshamn i Torsdags så då hann vi inte med det.
Men nu orkar jag inte skriva mer... Nu ska jga ta och se om jag orkar få i mig lite mat, annars så ska jag nog faktiskt lägga mig för natten.

Ha det bäst och hoppas ingen av er blir sjuka! :)

/ Carro Hund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0