Lördagen!!!! Nu måste jag vila till onsdag...

Japp
Inte så mycket att skriva om, men igår var man och tränade och så blev det bara värre med benet...
efteråt fick man tillsägelse att ledaren (som inte var låtsas-mamma) om att vila benet.
Ja, nu är det 3 stycken som har sagt åt mig, så nu är det kritiskt,... ska ta det seriöst lugnt nu.
På onsdag blir det bara att gå när de andra springer och så kämpa ska man inte alls göra..
Men hur som helst så hat jag avbokat träningspasset imorgon, månag, kändes hårt, men jag lär överleva när jag ska på bio istället för träning den tiden.
Då tänker jag nof inte på träningen utan då är jga nog så inne i filmen att jag nog hinner reagera eller något efter filmen ...  men men... allt för att få benet till att bli bra.
Lördag ska man ju jobba igen, tack och lov, men jag behöve inte alls kämpa eller ta i eller vad man nu ska säga om man är värd. Skulle ta det lungt då med sa han.
Ja, då så får jag väl stå och viffta på armarna eller något när de andra speinger, haha.
Nej, men jag ska röra på benen allt. haha.

men idag har det bara blivit Historia och Företagsekonomi, så nu är jag klar med det mesta faktiskt.

skrover mer imorgon efterr att jag varit på bio, så att jag vet att jag har överlevt dagen / kvälle utan träning! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0