Måndag - Benhinneinflammation.... bläää....

Jaha.
Morgonen blev inte som man trodde, men hur som helst. hae vi historia på morgonen och så efteråt åkte jag till mom. och mof. och käkade och sen åkte tillbaka till skolan.
Sen så hade man teorilektion oh sen så var det inte mycket mer... min lärare sa åt min att kolla upp benet i veckan och jag ¨åkte hem och gick direkt till vårdcentralen och så fick man en tid direkt och kom före de andra! x)
men hur som helst, de kom fram till Benhinneinflammation... hur kul är det???
Får inte träna om det inte är inom jobbet iofs. på 2 veckor!!!! o.0
Kommer tjuvstarta nästa helg igen så att det kommer gå nöästan 2 veckot då! ;)

Sen var ja på bio nu ikväll. Filmen var rätt bra så att den rekomenderar att se den!;)

Natt natt, är astrött nu så jag inte vet vad jag heter 0.o

/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0