Måndag, ont ont ont...

Igår blev det att jag stack på ett Medelpass på friskis och det var skönt kan jag säga efteråt.
Men inte för benet eller höften...
Benet började smått värka och jag sträckte höften... ordentligt,... så nu kan man inte gå normalt heller...
Men idag måndag, så har det inte varit så mycket att göra... eller jo.
Åkte bussen till skolan påmorgonen, sen så började vi Historian med att kolla på en film - igen.
Den var asrolig och så fattade man allt, haha, alltså deras skämt osv.
Bla bla, efter filmen så var det dags att råplugga inför Nk - provet som jah skulle göra.
Kan väl säga att det kändes rätt så OK, men jag ska inte hopppas på för mycket, för det kommr jag inte att palla, om jag är sur eller något då man får tillbaka det och det står IG,
Men det får vi väl se på onsdag eller nästa vecka, då proven ev, är rättade.
Efter det så var det lunch och sen så var det dags för lite redovisning...

Kan väl säga att det inte gick som jag trodde det skulla gå.
Var rätt trött överags, så det blev så konstigt och jag läste fel en massa och hackade och hade mig... hm.
Sen så gav jag upp och läste rakt igenom, orka tänka på folket som satt och kanske tyckte att jag var tr¨åkig eller seg... hehe.

Efter det så var drt historia IGEN ovh då kollade vi också film, men den va inte rolig, men mer intressant.
sen så var dert dags att åka hem och nu sitter jag här och ska vänta på maten.
 Min M fyller år idag och det ska visst bli överraskningsfest nu snart så det är nog dags att gå.
återkommer imorgon,
Är delvis ledig imorgon så att ja, utvecklingssamtal bara, hehe.
Har asont i höften så får se om man kommer överleva imorogn också.. hehe.
Ah och så är man förvirrad... heheeeee
Så vi hörs.

/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0