måndag ...

Måndag då igen ja, och en ny vecka...
Började inte så värst bra.
Har inte alls mycket att skriva om.
Har inte heller ätit riktigt sen i lördags pga. sjikdom...
Så man har vart hemma idag också, men imorgon ska jag minsann dra mig till skolan och så får jag plåga min igenom skoldagen, den kommer vara rätt lugn, men kommer inte heller vara så kul...-.-
Hela dagen har det blivit till att tillbringa hela dagen framför tv:n med hunden över sig, haha.
Han är go han min lilla pöjk.
Hur som helst, har inte mer att skriva om i alla fall... har inte heller någon ork till det heller... blä.
Får se hur man överlever imorgon som jag sa förut.
Igår kväll kändes det rätt hemsk, dvs. jag fick som ett extra hjärtslag och så stannade man upp några sekunder.
Bananskal vad man blev rädd!
Tur att inget hände för jag vill så gära träna på onsdag så ja, tur att inget hände direkt så haha.
Sen har jag lyckats med att flytta naturkunskapsprovet för min del, eftersom jag inte hade böckerna hemma för jag kunde ju inte ta mig till skolan heller, och så fick jag ha det när jag kände för det och så lär det bli i alla fall på måndag jag ska ha det tillsammans med omprovet i hund som jag tydligen failade på när jag sms:ade min mentor och kollade om hur det gick.
Men det va inte hela världen, jag var inte ensam om det, eftersom delvist alla hade konstiga svar på det osv..
Men men,nu vet jag i alla fall vad det är jag ska plugga på till måndag! :)
Och imorgon ja, då ska man få tillbaka företagsekonomi provet som man gjorde förra tisdagen... hm. säkert IG som vanligt ... orka med omprov... vill verkligen inte, men det kommer säkert... teoretiska kan jag säkert klara av, men inte alls det matematiska...--.--
Men får se då också, kommer säkert  inte orka bry mig så mkt med tanke på hur mkt lite ork man har just nu efter insjuknaden...

Det blev visst lite mer skrivet än vad jag trodde det skulle bli! Men det är ju bara bra det, så har ni läsare att läsa mer om, haha.

men nu ska jag ta och sluta skriva, för nu orkar jag inte mer.
Hoppas på att jag kan få i mig lite mat nu någon gång under veckan har ju inte ätit sen i lördags kväll eftersom man blev sjuk dagen efter och hade ingen lust alls till att äta, men men, nu ska jag försöka, särskillt om man är i skolan i morgon...
Men men, få se, får så ont efter jag har ätit och mår typ konstigt illa efter maten... hm.kanske inte ska äta så mycket nu? Kanske bara ska dricka tills jag känner att jag klarar av att äta mat igen?
Hm. kanske flytande mat skulle vara bra? dvs. drickyoggi eller något åt det hållet?
aja, får se i veckan hur det blir, ska jah på träning på onsdag igen och så då kanske man får suget av mat tillbaka? ;)

Må väl

/ Carro



Tiarah och Milan, best Friends  <3


Danah och Milan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0