Min helg och måndag igen.

Jaha. vad ska man säga?
Man kan ju säga att allt stämde när de gällde fredagen, dvs. åkte tåget till Malmö, hängde där ett tag och gick till KB osv osv...
ASen på kvällen blev det att spela WII för att lära känna varandra osv osv.
hhaha, men kvällen blev inte värst sen, vi kollade tv och så somnade vi, hehe..
Lördagen (bäst av allt)!:
tjah, på fredagen var man så orolig att konserten inte skulle bli av eftersom Ola Salo är/var magsjuk,men men, han hasad upp på morgone och så skulle han köra konserten i Malmö i alla fall! Och ja, min kompis och jag, vi gick upp vid 12 och så käkade vi pannkakor till frukost och därefter blev det att byta om och sedan åka ned till KB i Malmö.

Nere i Malmö så behöve vi bara stå och vänta ca 20 min sen så gick vi i hörnet där de andra INTE var, haha.
Rätt som det var fick min kompis näsblod och så knackade vi på hos dem backstage, men det var ingen som öppnade... men rätt som det var så kom Jepson i The Ark och så hjälpte han oss att skaffa papper.
Sen så blev det en massa kul, restan av bandet kom och sen tog det inte alls lång tid fören Ola Salo kom cyklandes.
Min kompis frågade om man kunde få en bild på mig och honom och han sa att det gick bra bara om det gick rätt snabbt eftersom han hade rätt bråttom in. och ja, jag fick en bild på honom och så skulle han signera min kompis kudde som hon hade gjort.
Sebn efteråt fick vi 3 syn på de andra fansen och så ropade någon om ma kunde få autograf, men då sa Ola: Nej jga har inte tid med er nu, jag har bråttom och måste in, vi ses sen. sa han och så dissade han de andra fansen och innan han hann in så hann jag säga . lycka till ikväll! och log, och då log han tillbaka och sa: "tack så mycket, hejdå" och vi sa hejdå.
Vi tittad på de andra fansen som INTE fick träffa honom, och de såg rätt avundssjuka ut hahaha.
Jag tycker det äår asbra att jag låtsas att Ola är min pappa, eftersom då tänkte jag; haha vad bra att man hgaren låtsaspappa för han skulle aldrig dissa sin dotter när hon väl är i Malmö.hehe :P

Efter det så var det e lååååång väntan till konsertens insläpp men vi kom in, längst fram och så startade konserten (kan också påpeka att jag lovcade min själv att jag bara ksulle sms:A min låtsas.mamma bara om jag träffar Ola Salo och jag trode faktiskr att jag INTE skulle det, men men, det var bara att skriba och hon blev jätteglad för min skull!:)! ).
Under konserten så öste det på och bandet hade väldigt nbra ögonkontakt med oss, och Ola, han vikade ngt till Jepson och det visade sig att Jepson skulle slänga ne ett pläktrium till mi och när jepson hade gjort det tittade ag på Ola och så stod han på scen och log mot mig. haha, fatta att man för första gången kände sig speciell. haha.
Han äår verkligen som en pappa till mig.

Efter konserten var det bara tt åka hem och sooova, men det hade v svårt med... men tillslut så haha.

Söndag:
Ja, man vaknade sent och så var det frukost, vad ska man mer sga hann inte så mkt mer än att äta frukost och sedan så var det att bara packa och åka till tåget.
I Malmö sedan så var det dags att gå en sväng på stan innan man tog tåget till Kalmar.
Passade på att gå på åhlens och sen så var det att handla lite mat till resan hem så man inte var så hungrg.
På tåget var det ite så jättefullt, men sen så blev det asmycket folk borta vid Hässleholm så var det asmyckwt folk ty fram till Växjö,sen försvann alla och så fick man typ en kupe själv. haha.
Sen kom man hen och somnade.

Måndag (idag):
hm. Skola idag,
Man var väldigt seg och man kände att man inte orkade skola, för de pratade inte skånska.. hehe jag hae fått skånska dialekten så hehee, men det är kul.
Hoppade som vanlfr på bussen men hoppade av vid vimpeltorpet, eftersom skjlle byta buss.
sen så skola hela dagen.. hm.

På kvällem idag så skulle jag ha gått på en av mina favoledares pass, men då var hon sjuk (medelledaren), me så fick jag vara med han so jag jobbar med, på hans och pass. poch det kändes rätt konsigt att jag var motionär i hans pass och inte värd. haha.
Hur sm helst, mitt ben klarae sig också.
Och hm.. efterår frågad jga honom om vi verkoigen vrukade ha sånt jobbigt pass och han trodde vinte det,men det kändes asjobbigt dena här gången, för vi båda har inte tränat på näsgtan en vecka och så var vi ju båda bortresta me tågresa osv´osv..
men hur som helst, man överlevde i alla fall. haha.

Nu ska jag sova, bara drica lite o'boy. hehe.

Kram kram

/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0