Och så var det nu tisdag - Ledig, typ... och ev. Thailand..

Jahaaa. Idag är det tisdag och igår så fick vi ju beskedet till att få vara ledig denna dag för att alla lärare hade utvecklingssamtal i skolan idag.
Hm. så man kan säga att det varit rätt slapp morgon och dag.
Vaknade vid halv 9 och gick upp då, oc h så tittade jag lite på TV och åt frukost och så, sedan så var det ut med hunden och gå 20 min då sen så var det bara att åka till skolan och gå på sitt utvecklingssamtal.

Samtalet gick rätt bra och jag fick reda på att jag kunde höja mig i flera av ämnerna i skolan om jag ville och d kanske jag vill, ska nog satsa mer nu till nästa kommande prov i de olika ämnerna.
Sen så blir det också en liten resa till Thailand i 4 veckor i höst för´praktik.
Kommer säkert bli ascoolt, me får väl se hur det kommer bli... dvs. man ska ju kolla upp lite med boende och allt och så ... mkt annat också, men troligen skulle man komma iväg i höst!:)
Men iväg utomlands kommer man få chansen till i alla fall sa min mentor och så syftade det mest åt Thailand.
Jag som inte gillar Thailand egenligen, men om jag vill komma iväg någon gång och se världen så är säkert detta ett tillfälla som skulle vara kul att gå med på, så nej tackade man inte det precis, då resan är billig ... eller ja, gratis, eftersom skolan kommer bjussa på resa, mat och boende! x)
Passa på också att sola lite medan de andra i sverige här kommer vara vita när man kommer tillbaka, hahaha! xD
hur som helst. jag har sedan bara suttit framför tv och datorn resten av dagen och tittade på ett rätt intressant hund-program som var på tv förut.
Ska börja se de programet på tisdagar tror jag nog.

Imorgon blir det osm vanligt lite ut och g med hundarna i stan, gå til friskis ohc köpa väskan och sen så gå och köpa glass med hundarna och sen så blir det lite träning på kvällen på min låtsas-mammas pass!:)

Ha det bäst nu!

/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0