Oj oj, tisdag - torsdag nu!

Haha jag börjar glömma bort bloggen, men kommer på den i sista sekund innan jag stänger av den, hehe! xD
Men men, nu hann jag komma in på bloggen innan jag glömde den,haha.
Då kan jag göra som i måndags, dvs. dela upp lite och berätta om mina dagar,
Då börjar jag då med...
Tisdag: ... ja, det började som förra tisdagen, dvs. att vi åkte visst ut till hundarna för att Psykologin visst var inställt denne gång också, men så blev dt kanske sista gången nu... Får se hur det blir om en vecka igen
Hur som helst så åkte jag ut tillsammans med de i klassen utom min kompis som fick stanna kvar i skolan med en annan kompis som jag också har i klassen.
Men men, det gick ju i alla fall bra, eftersom jag känner ju de andra i klassen och man kommer bra överens med dem också och vågar vara rätt social, och så blev det att dagen blev rätt bra.
Jag var ju inte alls helt pigg på att åka ut, men det blev att jag klarade det i alla fall.
Vi var ute hela dagen från klockan 8-14, och så grillade vi ute i skogen efter vi hade gått vilseleden och lite till, eftersom vår grupp som jag var i, skulle gå och möta vår lärare som skulle komma och hämta oss med bussen.
Hur som helst, vi kom halvvägs sen så åkte vi en bit tillbaka, band fast hundarna i träd och förberedde grillarna och allt annat så det var klart itll nästa grupp som skulle komma, så vi hade delvis hela klassen samlade och ksulle äta.
Fast hade 2 problem... tyckte in alls om att vara nära grillar eller eld, så att jag stod mest på avstånnd och tittade på, hehe... men men, det är ju ett bra jobb, att titta på och hålla koll på soppåsen om den skulle flyga iväg eller något, haha xD
Men hur som helst, hade ju som sakt assvårt att äta, så man blev i tvingad minst en hamburgare... usch, vad hemskt och hade inte sakt något till mentorn att jag inte tål att äta mat så mkt just nu för jag var så dålig osv..
Men men, efter en halvtimme fick jag i den, hehe.

Efter maten var det dags att köra lite lydnad med hundarna. Ja, man kan ju säga att det inte gick såå bra, varken med mig eller de andra och dess hundar, hehe.
Men men, liiite kom de ihåg. haha. segt var det och så hade man rätt ont också för maten... blä och benet värkte lite också... men men, bet ihpo, så länge benet inte värker för länge så är det rätt Ok.

Vi återgick till skolan sen runt 2 tiden oc skulle ha FÖRETAGSEKONOMI sista timmen och fatta att alla var trötta, haha.
Men men, fick tillbaka våra prov, och så förvånat fick jag faktiskt G på provet! Jag som inte brukar få det på just det ämnet! IG brukar jag ju få, men ,mem, det är tack vare min låtsas-mamma som jag klarade det, haha.
Lovade mig själv ioch min lärare att tacka henne för hjälpen med just det jag inte förstod! :)
Sen kan man säga att den skoldagen va slut..

Onsdag:... Just den bästa dagen i veckan och kan säga att onsdagen var rätt lång, men kul kul kul! xD
Onsdagar är alltd roliga, men alltså inte förr, men nu är ju schemat ändrat så nu är de kul kul :D
Hur som helst. Började morgonen med att åka in titll skolan som vanligt och så skulle jag och min kompis ta varsin hund och gå ut och gå med i 3 timmar i stan  eller annanstans om vi ville det.
Men vi gick in genom stan och så kom vi in i sta och blev rätt populära, haha.
Folks blickar mot osss med varsin schäfer, fattar inte hur alla kan vara rädda för schäfer... hm... haha.aja, det läser för mycket trams i tidingarna eller så antar jag väl. haha.
Men sen var det också att det var typ 4 st som kom fram och började fråga oss om de visste vägen tll olika ställen i Kalmar, och jag... höhö, nej ja kan faktiskt inyte kalmars gatunamn, men vet annars vart det ligger, haha.
Men men, visste i alla fall vart vår dags-tidning finns till så att ja, det kunde jag, hahahahaa. Man har ju vart där ett X antar gånger med tanke på kändisar osv...
Men men, vi satte oss också på en scen och glodde ut mot larmtorget och solade.
Hundarna gillade det också. haha.
Men men, sen så bvar det dags att återvända itll skolan igen för lunch.
Hudnarna vilade i bilen medan vi åt ch sen direkt efter maten så gick vi och skulle gå ut en gång till, men då bestämde vi oss för att gå och handla varisn glass istället och sätta oss någonstans, man kan också säga att det var soligt och varmt, så man har fått lite färg den dagen också.
Hur som helst. så gick vi ivä och så turades vi om att hålla hundarna medan vi var och en gick in i affären och handlade glass. Det fick bli en Magnum för min del, med tanke på att jag inte skulle äta så mycket på en gång efter man hade varit sjuk osv...
(glömde säga att min lärare och jag pratade om det med maten på tisdagen och så kom vi fram yill hur jag skulle äta och så ja, nu kör vi så som vi gör)!
Men men, vi satt vid ett hörn vid ett akvarium och käkade och så fick självklart hundarna smaka. hehe.
men det är klart att de ska få, haha.
Men sen så återvände vi till skolan, och vår mentor hämtade hundarna utanför skolan och så gick min kompis in för att göra Naturkunskapsprovet som vi skulle ha idag, men jag hoppae det, orkade inte. haha nej skoja bara, men alltså jag flyttade fram det till nästa måndag då jag har tid att göra det då jag har pluggat mer, missade ju asmkt med tanke på att man var sjuk och glömde boken osv...

Efter skolan så åkte vi och fixade tågbiljetter till min kompis som ska iväg veckan efter mig.
Sen så blev det att åka till friskis och träna lite igen och så kom man dit och så hade de bytt ut min andra favo-ledare till en annan , som också är rätt bra, men ville gärna ha den andra, haha.
Men insåg sedan att det var rätt myckety hoppande i hennes pass och jag som redna hade skaffat biljett in till passet, kärde rätt försiktigt och trodde att benet ksulle hålla sig för det verkade bättre, men nej, det blev dumt - igen. sega den,...-.-
men så efter det passet fick man asont i magen också, och så höll det sig hela kvällen... blä...
Men efter passer som sakt, så satte jag mig och väntade på det vanliga passet som jag brukar gå på (favo-ledares/Låtsas-mammas) och så var man åpå det med.
Innan det passet så stod jag och höll henne lite sällskap och så skulle jag då tacka henne så asmycket för att hon hjälpte mig med företagsekonomin och så blev det långa och håård kram, haha :)
Och sa tack  tack tack, väldigt många gånget, men det känns verligen som att det var tack vare henne att jag klarade det!
Men som sakt, bra i alla fall och så passade jag på att berätta om att jag har blivit vän med den jobbiga hunden tack vare all muta som jag hade med mig, haha. Och det var bra ! :D
Sen RÅKADE jag berätta att jag var på ett pass innan hennes, och så ja,. hehe. så fick jag rejäl tillsägelse att inte hålla på så som jag inte skulle, för man vet ju fakyiskt inte när det allvarliga kan inträffa om jag gör som jag gjorde... så nu, efter det, inser jag att jag ska vara försiktig och så började man tänka på utställningsträningen som vi skulla ha på fredag, så ja, fick se hur det skulle lösas...

Men sen så var det dags för passset. Stod som vanligt i mitten "MIN PLATS" haha.
Allt gick väl bra, men magen och benet började värka som bananskal efter halva passet, men jag överlevde.
Efter passet så satte jag mig utanför för att titta en stund på när min collega som jag jobbar med på lördagarna hade sitt pass och så missae man bussen för han var så snygg, hehe, eller är ;)
så satt jag och kollade och han hade gjort om lite insåg jah sen, en låt med Eric Saade, den nya Populer, eller hur det nu stavas på engelska. hehe. :P
Men man, bata den låten, tur, inte utbyte av min favo-låt i alla fall ;)
Efter hans pass så mötte jga min granne som skulle gå på ett pass efter hans, oc så bestämde vi att jag kunde åka me henne hem sen och så blev det att vänta 1 timme till på friskis, och så pratade jag och ledaren som jag jobbar med när det andra passet hade börjat, han tog första steget, alltså han och jag pratae lite om hur jag jobbade och så lite annat och så...
Efter han hade gått så var det inte alls så lång tid till hennes pass var slut, sen åkte jag hem och sov.
Dvs.... 6 timmar på friskis! ;)

Torsdag (idag): Idag blev det att ¨åka ut till hundarna och så skulle vi spåra. Lyckat att glömma allt.. hehe. men hade faktiskt inte fått någon aninhgh om att vi skulle spåra idag så hade inte tagtit med mig något, hehe.
Men men, tur att min mentor har en massa spårselar och linor hos sig som man fick låna.
Imorgon ska jag ta med mig allt, för man vet ju aldrig,fast jag vet vad vi ska göra. haha.
Men i alla fall.. vi gick och satte spår och jag var as osäket om mitt ben skulle palla detta, men det gick, me lite sådär ont gjorde det ibland då oc då... suck...
Mem i alla fall, så gick spåret med hunden bra och det var inga problem precis med det.
Och så skulle vi därefter gå tillbaka och fixa vatten till hundarna och sen så skulle vi tillbaka till skolam och äta lunch. Pasta fick det bli,. med tanke på att fiskenm inte var min grej igår... blä...
Men hur som helst så gick ju det med, och kunde tillslut äta, men men i alla fall... bla bla... hehe.
Och så var det resurstid, ch jag och min kompis satt och tränade till gruppredovisningen som vi skulle ha inför klassen idag istället för i måndags, då jag inte var i skolan-
Men på lektionen så blev det inte av, haha, rätt mycket flumm så vi hann inte med oss. bara vi kvar så det fick bli på måndag istället. hehe.
Men hur som helst, efter det var det dags att åka hem och nu sitter jag här och ska snart åka iväg och fixa lite mat till imorgon, vi ska ju vara ute hela dagen imorgon och nu kan jag också vara lugn när det gäller utst'llningsträningen då man ska springa, jag fick avbryta mitt i allt om mitt ben började värka. Trodde inte att hon skulle ta dt allravligt alltså, tro att jag är lat eller så, men det är jah inte, men trodde hon skulle tro att det var någon undanflykt eller så, men men, tur att hon förstod, för jag berättade ju det igår också och sen berättade jag att jag hade fått rejäl tillsägelse om att inte hålla på så som jag gjorde igår och så.. ja. bla bla... så nu är det lugna puckar som gäller imorgon också. Tack för det :)

Snart ska jag iväg och skaffa lite mat till imorgon och så ska jag fixa en liten säng till en schäfer som jag ska ha hemma denna helg, dvs. Danahs halv-syster ska komma på besök och lovade min lärare att ta hand om henne medan hennes agare är nere i Malmö på polisarbete.
Hur som helst så ska detta gå fin fint, hon följer med mig imorgon efter skolan så får se hur hon och Milan kommer gå ihpo, men det tror jag inte ska bli några problem alls :)

Nu ska jag sluta skriva, det blev mycket. haha.

Ha det bäst. / Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0