Onsdag - fredag!

Ups. nu glömde jag att skriva dessa dagar, men lördagen kommer säkert ikväll!:)

Onsdag:
Hm. man började med att åka till skolan och så skulle man sedan hoppa in i  bussen och så skulle vi iväg och hämta våra hundar för att sedan gå en sväng på stan med dem.
Vi gick faktiskt inte så särskilt lång, utan vi gick runt posten i kalmar söder och så satte vi oss vid någon liten park i närheten och så satt vi där och gjorde inte så värst mycket mer att solade och tog det  lite lugnt med hundarna och så kollade man ju på tågen också!;)

Vi återvände sedan till skolan för lite mat och så gick vi oh hämtade hundarna igen och gick iväg till vårt vanliga ställe för att sedan köpa (som vanligt) glass. Dvs, vi är visst stam-kunder där nu. haha.
Men vi köpte våra Daim-glassar och så satte vi oss i solen och käkade.

Vi kom tillbaka itll skolan och så var det Nk som gällde och INTE blev det något tillbaka med prov neh...-.-
Segt OM man måste göra om allt, dvs. man har ju glömt allt typ...
men hur som helst, så var den lektionen inte lika seg som förra veckan då man var astrött, hehe.

På kvällen så var det givetvis dags för lite träning med favo-ledare / Låtsas-mamma.
Innan passet satt jag och min kompis och kollade på Sune denna gång, förra veckan vr det Kalle Anka. hehe.
När vi satt där kom ledaren fram till mig och frågade hur The Ark konserten var och hon ville höra allt från hur vi träffade dem och sen som jag sa nyss, själva konserten odhhur länge de höll på osv.
Jag berättade allt och sedan så gav jag henne ett brev och där i låg ju plektrumet som jag fick av Jepson och Ola.
Hon fick den av mig, för det var och är hon värd.
Och så hade jga ett rätt långt brev till henne och det var ju samma som jag berättade. hehe.
Men som sakt, då var det det.
Efter att vi hade snackat så var det tid för henne att gå upp och fixa med ljudet osv.
Själva passet gick bara bra och så efteråt lkändes det väldigt lätt pass, dvs. jag tyckte det inte va lika tungt som det brukade... he he... hm....
Vi pratade lite om hur det skulle bli sen med mit ben,  men jag skulle vila det mkt nu för det inte bli bättre... men jag vet inte...kanske vill ta ett sista race denna vecka ut och det bestämde jag mig för att göra... så ja, nu ska man köra racet försiktigt.. hehe.

Torsdag:
hm. det hände inte så speciellt mycket denna torsdag kan jag påpeka.
Vi åkte ut till hundarna på morgonen som vi brukade göra oh så hann vi bara att gå och borsta, sedan så var det ite mer med den saken. Vi åkte sedan tillbaka till skolan och så var det lunch.
Efter lunchen så var det resurstid, jag tänkte... "fanken, vad ska man göra? slappa?" ne.
et blev lite tll att göra Psykologin istället så har man det färdigt och så kan man plugga på det under söndagen och måndagen.
Och ja det var det ända man hann med under den tiden.
Hoppas bara man har gjort det rätt nu...
Sen var det teori och vi gick igenom avelshäftet och sen var det inte helle mycket med det.
Efter så pratade jag icg min mentor nästan en halv timme om en sak och jag åkte sedan hem och gjorde någonting (minns inte vad, haha)!

Fredag:
Ja, då åkte man direkt ut till hundarna och inga hundar hämtade för mig och min kompis, eftersom hennes hudar var magsjuka och så ville man inte riskera att våra hundar heller skulle blii, och min hund hemma är också det.
Men vi åkte ut till skogen, dvs, Vilseleden och så gickvi den, inte alls så jobbig och sen så gjorde vi inte så värst mkt under den tiden mer än att bara gå... hehe.
Efteråt så skulle vi fika lite och så blev det att gå i in skogen och köra uppletande (dvs. vi människot skulle det utan hund) och spm belöning fick man godis. hehe.
Jag hade assvårt dennaa gång att hitta och blev sist av alla (nästan).
Sist vi gjorde detta fanns ju Danah till liv ovh tack vare henne så kom man först, för hon skickade sitt luktsinne till mig. hehe.
men sen så snubblade man över en dum stubbe ch det var inte så bra för benet... bla...
Men hur som helst.
Vi körde lite lydnad med hundarna sedan och åte vi tillbaka och käkade lunch sen blev det lite hopp med hudarna, dvs. vi skulle köra hopp med dem över hinder och sen så skulle vi åka hem igen.

Hemma så blev det att åka och handla och då handlade jag lite överdrivet mycket godis enligt  mig, och så blev det också att hämta ut konsertbiljetter till en konsert jag ska gå på tllsammans med grannarna på torsdag!:)

Nu ska jag sluta skriva, i em. blir det träning och får väl se om låtsas-mamma kommer iag och om hon märker mig kommer jga säkert bli hemskickad... heh... : /
Men får väl se  hur det blir, ska dit i alla fall! ;)
Och imorgon. hehe :P

VI SOM JOBBAR PÅ FRISKIS OCH SVETTIS HAR IDAG ÖPPETHUS SÅ NI ÄR ALLA VÄLKOMNA TILL VÅRA LOKALER OCH TITTA RUNT LITE, OCH VARFÖR INTE TA ETT LITET PASS INNAN DET ÄR FÖRSENT? ;)

Vi hörs!
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0