Onsdag igeeen! <3

Jaaha och så var det onsdag, den bästa dagen på hela veckan igen!:)
hm. Ja vi började med att åka runt och hämta våra hundar hemma hos sog och sen så var det tid att gå ned till SBK och träna agillity (fick det bli).
Under resan i bussen för att hämta hundarna var det asflummigt med vår mentor så man hade assvårt att andas för man satt och skrattade asmycket! xD
Skämtade om hundarna och om oss och sen om malmö resa, att hon skulle kidnappa  mig för att ta tillbaka mig i kalmar igen på lördagen då de ska hem och jag ska egentligen vara där till söndagen, haha! xD
hur som helst, hunden nös och det lät askul! haha.
Hur osm helst.

På sbk så tränade vi och min hund är väldigt aktiv av sig och fick henne till att tycka om apportbocken jag hade med mig. haha!
Sen var det min kompis hund, haha den hade vi stora problem med. hehe. vi fick asont i armrarna efteråt. haaha.
Hur osm helst då med.. det gick tillslut, men bara en gång, efter att man var tvunhen att tvinga henne. hehe.
Efter så gick vi tillbala till skolan och så åt vi lite äcklig mat... hehe fisk... utan såsen...-.-
bla bla, sen så efter den maten gick jag och min kompis till Friskis med hundarna och så gick jag in och skulle köpa den där efterlängtade väskan som jag länge velat ha!:)
sen hann vi inte mer så vi återvände till skolan och så hade vi naturkunskap.
Kan säga att man var astrött på den lektionen, efter i alla fall ca e halvtimme, och jag som aldrig brukar visa att jag är trött så råkade jag visa det idag. Hehe. ja satt och typ gäspade hela tiden och sen så slöt ögonen rät ofta ch sen bäörjade man låta när man gäspade och efter 5  min fick vi sluta,. haha.
TUR xD

Sen tog ja och min kompis bussen till stan och käkade lite mat på mcdonalds... hehe.
Gott gott, men blev asmätt så jag kände det verkloigen xD
sen så åkte vi bussen igen till friskis och hängde där och kollade på olika pass innan vi skulle ha vårat pass.
Sen så efter ett pass så gick vi ned till nedervåningen och kollade lite på Kalle Anka och de var länge sedan jag satt och hade så roligt. var länge sedan ag kollade på detm så det var rätt kul att se och tyvärr lät det rätt mkt när jag och nin kompis tittade på det (vi var vid barnrummer och kollade på det). haha. Lite sådär pinsamt, men det var kul!
Haha, sen kom min favo/.ledare och skulle hj'lpa till att registrera in de andra, och jag pch min kompous satt d'r bara och skrattade åt Kalle!
Men se skärpe vi till oss efter ett tag, för kände på mig att hon kanske skulle säga till att v skulle lugna oss om vi fortsatte. hehe!
Men hur som helst, nej, det var lugnt. Sen så kollade vi lite på ett annat pass med ledare och så pratade vi lite om låtar om hur bra dem var osv...

Sen var dt dags för att vi ska gå på passet med favoledaren!:)
Ja, och vi fixade passet utmärlt, men kände känningar i benet... men det fick väl vara så då.
Efter passet så skrev jag av lite av hennes låtlista eftersom jag ska ju tll Malmö på fredag - söndag! då behöve man lite bra musik ;)
Haha fick hjälp att stava till den där låten jag sökte efter, haha tillsut gick det att hitta den! ^^
Nu skulle jag ösa till musiken i malmö sa hon, haha, och det lovar jag att jga ska! :)

Nu ska jag sova lite. skola imorgon... dvs... ut till hundarna halva dagen och sen så resten blir det hundteori! :P

Ha det bäst.

/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0