onsdag och det känns inte okej...

Jah, Onsdagen blev då att vi åkte ut till hundarna, tog hundar vi skulle ha opch så åkte vi iväg och fotograferade hundarna.
Ja, det gick väl ok, mendet tog en massa tid kan man säga.
Mitt ben med inflammatiom det klarade väl sig rätt hyfsat och min mentor sa inte åt mig att jag ingtebehöve springa som de andra skulle ;)
Haha. men skönt ibland när man inte behöver göra mer ämn va de andra ska göra!:P

Men hur som helst.
Efteråt så blev det lunch och blev inte alls mätt. Fast jag hade en massa att äta. 0,o
Hur somn helst så därefter så tog vi andra hundar och gjorde lte budföring, och det fungerade väl bra det också.

Efter skolan åkte jag hem och åt lite innan jag skule till friskis för att jobba och för att prata med min låtsas-mamma.
Hon är så omtänksam, och fråhgade hu det är, med tanke på att man blev rätt deppig av att man fick benhinneinflammation...
Uscha..
Hur som helst så hon är sååå snäll. Men hann inte prata aslänge... men efteråt så smet jag in fast hon nte direkt hade tid, men hon offrade sig faltiskt några sekunder till att svara snabbt på mina frågor både innan och efter dvs.!:)
Träffade under passet , då jag satt och kollade på det, mim förra skolsköterska och pratade lite med hennne.
Och ja, fer förslag för benhinneinflammationen och troligen skulle detta gå öbver på ett tag om man gjorde som man blev tillsägt,...

Efrterår åkte jag hem och nu sitter hga här...
Ska till Läckeby imorgon på studiebesök, s¨å jag vet inte hut kul det kommer att bli, med tanke på att det var där Danah avlivades... :(
Uscha... men gillar inte det stället längre....

Men som sakt, får se hur benet klarar av denna dag som kommer imorron... mnen det blir ju konserrt imorgon ocksm så kommer sriva rätt sent imorgon <;)

natt natt

/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0