Tisdag för 4:e gången på bloggen! :)

Tjoo!

Vad ska man säga om inläggets namn? hur som helst tror jag säkert att det är ett bra tecken ;)
Idag så hoppade jag av vid Vimpeltorpet igen för att åka me bussen, och det blev värt det denna gång.
Jag såg min låtsas-mamma köra till jobbet också, haha. Kul kul!:)
Men i alla fall... så kom bussen tillsut och så åkte man till skolan och hade ÄNTLIGEN Psykologi, och vi började med att kolla film första timme och sen så blev det rast, och efter rasten läste vi ett häfte och så gick vi igenom filmen vi kollade på första timmen.

Efter det så var det lunch och så åt man köttbullar och Potatis.
Därefter så tog jag bussen till mom. och mof. för att ta med Milan till skolan en timme för han skulle hjälpa mig att hålla sällskap när jag gjorde företagsekonomi.
Ja vi kom till skolan och satte vi oss på en bänk och så km andra i skolan och ville hälsa och så, ensam var man inte på lektionen heller.
Men en sak regerade jag på när de började röka... fick som ett tryck i bröstet av röken... hm-... ville gentligen bara flytta mig, för gillar inte heller att vara passiv rökare... funderar på hur jag ska göra för att få de att sluta... men en i klassen reagerade på i alla fall att jag inte gillar det, mned tanke på att jag har sakt ifrån en gång hehe.
Men men bra att de tog hänsyn i alla fall ;)

Sen så gick vi tillbaka till mom och mof och så satt vi och fikade lite och drefter gick man itlbaka till skolan och skulle ha företagsekonomi, och faktiskt var det första gången jag fattade ALLT och de andra fattade ingenting alls!!! o.0
Haha, det är verklige tack vare min låtsas-mamma som har hjälp mig med den biten! :)
Ska tacka henne en gång till imorgon då jag ocksp ska ge presenten som ag ska ge henne som är från Mig Ola Salo och Jepson i The Ark!:D
Hon är värd den med tanke på all hjälp och stöd man har fått av/från henne det här halvåret jag kännt henne!:)
Hur som helst, har ju bild på precenten som var till mig, så et gör inte så mycket alls.

Ikväll blir det bara lugnt... nu ska jag vara göra lite saker sedan så är det sova som gäller och imorgon ska man ut med Tecno hela dagen, typ och få tillbaka Nk-proven säkert... får se hur den kommer gå! OM den går så är det ocks tack vare låtsas-mamma tjänst med tanke på att hon sa "lycka till på provet nu då"! :P

Ha det bäst.

/ Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0