Tisdagen...

Tisdagen igår var lite sådär oväntat och seeg...
Först skulle vi ha haft psykologi B, mem läraren var inte där så det fick bli att ¨åka ut till hundarna och ha varsin elev från hund 1:an...
Ja det fungerade det också, men TUR att jag hade de rätta kläderna i alla fall, fast vi egenltihgen inte skulle ut dit, hehe.
Hur som helst.
Jag lärde ut lite Freestyle och hundarna klarade det rätt bra.
Efter var det mat och käkade kyckling med pasta - igen, haha.
( det lär det bli idag också, dvs. onsdag)1 xD
Sen under lunchen så fick jag ett sms av min P och han hade fixat biljett till The Ark i Kalmar! :))
Då blrv man i alla fall glad och kände sig mer pepp til allt.
Vi hade 4 timmars håltimme, och njah, det va inte sååå kul, min väska hade jag glömt i bussen och min mentir hade den andra bussen nästan resten av dagen så inget kunde man ju precis göra..
Men efter 3 timmar kom den tillbaka och jag pluggade inför Företagsekonomiprove.
Kan säga att vissa saker fungerade och vissa inte, kändes i alla fall som att detta va första gången jag vekligen KÄNDE att jag hade gjort NÅGOT. hehe.

Sen på kvällen så gick jag och ka mig vid 9, därför slrev jag aldrig igår... hehe.

Idag är det onsdag, och så får vi se vad dagen har att bjussa på...
ikväll är det träning igen med favo-ledaren (kanske den sista på ngra veckor...-.-) men i alla fall.. jag KANSKE kommr överleva ;)

Nu ska jag ducscha och sedan åka till skolan.
återkommer ikväll...

/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0