Tisdag...lugn dag

Jaha, på morgonen började man med sin preparat som ska läka benhinneinflammationen...
Mums... not... men ja, det kändes Ok efter en stund, men som sakt, det läker inte med en gång...-.-
Men kom til skolan och hade Psykologi som det var rätt sköönt att ha det på morgonen och det är rätt intressant också.
Efrer första psykologin så hade vi rast, då satt jag och gjorde lite historia.
Sen var det psykologi igen, helt okej då med.

Lunch... mums, för fisken är asgod, seriöst!!! :)
Sen så var det inte mer under 4 timmar..,. satt och gjorde lite Historua igen och så gjorde jga klart hela uppgiften som ska vara klar till Påsk. haha snabb är man, fick uppgiften, ganska stor, förra måndagen, hahaa.
Men mkt tid hinner man mycket på!
Efterår satt jag och någfra kompisar och så gick de igebom företagsekonomin, jag hade ju självklart redan gjort den så atte... ja, hade inte direkt mycket att komma med. hehe, men lite hjälpte i alla fall.

Men sen kom företagsekonomilekitonen och det gickm som vanligt bra och så "Kov i Helsingboj" hahahahaha, som min lärare och vi brukar skämta om, för jag råkade säga det utan R.. hahaa.
Men som sakt, efteråt skulle jag till bussen, men fick seda skjuts hem.
Elle ja, först åkte vi och handlade lite mat till imorgon som jag ska ha med mig ut till hundarna och passade på att köpa lite påskgodis också, haa. mums i alla fall.

Kom hem och sklle mysa med hunden och så var det dags för min dagliga medicinering som jag har fått av läkaren att  ta... .-.-....

Imorgon blir det ingen tröning, men ska dit i alla fall, eftersom ajg ska snacka med henne, för att må bra i alla fall. Kan unte må bra utan att inte få träna, och om jag inte får träna kan jag lika gärna komma dit och prata ;)
Hade ett rejält snack med min mentor igår om att ite träna och sen idga också, så nu besöt man att inte träna... fick inte heller träna för lakarna... men bara försiktigt, men som sakt... alltså... hm. ska tjuvstarta 2 dagar tidigare så det är nog ingen som märker. haha.
Men som sakt och nu sitter jag här och lyssnar på böstaste Kat Delunas låtar!

Nu ska jag snart kolla lite till på internet och sen hundprogram som börjar om en kvar ;)

Ha det bäst

/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0