Torsdag igen då ja...

Och ja, det blev ju då bussen till skolan igen då och direkt blev det att att åka ut till hundarna och gå en sväng med dem och träna utställning och lite budföring.
Det gick bra ja, och sen så skulle man städa "boden" och det va en massa tvål som skulle torkas upp för det hade läkt osv...
Men det redde vi ut också...

Efter det va det lunch och ja, som sakt, det blev kycklingen och pasta igen. haha.
men imorgn blir det annat dvs. då ska man ha med sig egen mat ut till hundarna för vi ska va där hela dagen.
Men menm vi åkte sedan iväg till Oskarshamn för UF-mässa under resten av em. och va på föreläsningar osv...
segt medn i alla fall, har gått på sånt förut så jag visste redan från början hur det skulle bli... :P

Vill inte skriva mkt om det för det är inte så intressant... egentligen...

Ikväll så har man fortsatt bombadera tävlingens hårddisk och imorron avgörs det om backstage tävlingen för the ark!

nu ska jga sova, är astrött och ska gå upp liiite tidigare imorron för måsye hitta alla mina saker som ja ska ha med mig ut till hundarna imorron...
suck den jobbiga hunden ska hämtas imorgon också... blaa... orka, och med mitt ben och allt...-.- Lycka till!
Hah. NOT!
Telefonsamtalet kommer väntas imorron... ja, en massa spännande saker imorron.
Benet om hur den kommer överleva och samtalet. haha.

Nu ska jga sova.
natt natt

/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0