Torsdag och en rätt seg men rolig dag.

Jaha då är det tillslut nästan slutet av en vecka - igen.
Idag var vi ute hos hundarna och vi skulle spåra.
Jag hade idag då Danahs avkomma och det gick väldigt bra med henne.
Hm. ja, spår, det var det enda vi hann kan man väl säga, för sen var vi tvugna att åka tillbaka till skolan för att äta, därefter hade vi, jag och en kompis, resurstid och så slappade vi bara åd eftersom vi inte har ngt direkt att göra inge läxor eller så heller...

Efter det hade vi en asjobbig teorilektion om hund.
Vi hade vårat avelshäfte som vi hade prov på dvs. bara en klarade provet, men i alla fal, och så fick vi göra punkter om det vi tyckte var viktigt. Vi skulle göra klart detta i helgen och det västa är ju att ag inte är henmma i helgen, hehe är ju hemma i Malmö då så atte... ja. hehe. fr väl se hur detta kommer sluta ;)

Efter det så åkte man hem och så blev man asorolig över att Milan var försvunnen.
Ingen visste vart han hade tagit vägen, men det visade sig tillslut att han bara var med de andra och handlade..-.-
Men hur som det var ju bättre än att han var borta.
Sen så gick jag och handlade lite inför tågresan imorgon,fredag.
Det fick bli frukost, eller ja.. halva frukost.. hehe.
Det blev i alla fall pucko och mjölkchoklad, eller chokladen ska jag ha sen då jag efter frukosten, som då kommer bestå av baugette ocg pucko.
Gott gott kommer det att bli då man äter frukost i ett rullande tåg i tystnad och bara kan se utsikten av ingenstans och en massa roliga saker, eller roliga, men naturen och "nya" städer ioch så... (åler ju till malmö några gånger om halvåret annars, men denna gång är det exakt ett halvår sedan jag var nere.. inte likt mig i alla fall)!
Och så ska man njuta av den bra musik man har fått av min låtsas-mamma också!:)
Kommer säkert att sakna henne pga. musiken och ha lite längtan att stanna kvar i Kalmar, men jg ska inte oroa mig, hon s ju faktiskt igår til mig att jag skulle ha det så kul i malmö och ösa på till musiken så.. hehe.
Och så kommer jag ju ha Ola där.

Men kan ju skriva lite hur mina dagar kommer att bli, för kommer inte ha med mig datorn i helgen. det bli för mkt.

Fredag:
04.30 -
Dags att gå upp och duscha och byta om och INTE äta frukist för det ska man vänta med på att göra i tåget.
05.50 - Då var det dags att ta bussen in till stationen och så handla den goa baugetten som jag ska ha. Kommer väl vara rätt enkelt attvälja vad man ska ha. hehe, eller kanske inte. hade 2 olika val förra gången, men men, det ska nog gå bra att välja, beror vad som finns.
Räkmackan var ju asgod och så vaf det med köttbullemackan. hm. vad ska man välja? hehe aaah, segt...
Men jag kommer lösa det allt. Hur som helst...
07.07 - k0mmer jag att rulla bort från Kalmar - Malmö, min lilla hemstad som jag faktiskt kan utantill!:)
Men resan, kan ite sluta längta, haha.
10.12 - kommer jag till Malmö som vanlg och när jag harkommit dit blir det att direkt gå till stortorget och gå på toa, haha och så ska man se om man kanske hittar träningsskor eller något så jag kan träna på måndag igfen, heem jag använder just mina fula träningsskor denna helg uteómhus och låtsasmama har ju sakt att man inte ska ha sina träningsskor ute om man tränar inne. hehe. Har råkat ha det innan, men ja, det va bara tillsälligt. haha.
Men sen så ska man äta lite någonstans, vänder sig lite till att det blir min favoritrestaurange:)
Kanske blir det en tripp till KB också, men får se.. min mentor ksulle höra av sig vid lunch för att kolla om jag kanske ville med dem på museeum och så..  men jga vet inte, får se.. har insett att min "ovän", fjäskapan ska med, så jag vet inte om jag vill... men men, hur som helst. kanske vill träffa dem i alla fall,. men då är det för min lärares ksull jag vill träffa henne. För att kanske känna sig liiite tryggare att vara i malmö så länge. hehe.
Men jah är ju trygg där i alla fal. har ju varit ensam där ett par gånger ocksm för att träna att bo där hehe.
Men man,
sen på kvällen blir det lite mer tågresa dvs. till ängelholm då jag ska möta en kompis osm jag bara har chattat med på msn, och sp ska hon och jag åka tillbaka till malmö dagen efter och så ska vi på KB för The Ark.
Hoppas verkligen man kommer få träffa dem.
Måsye också hållas på vakt om min lärare kommer och ska kidnappa en också utanför KB. hahaha! xD
Hur som helst så, lördagen kommer bli asgrym!!!! Funderar seriöst på att åka ned till växjö nästa vecka för att se arkarna. haaha.
Men får se, måsye spara till USA och Malmöresan i sommar och i ev. påsk! xD
Men som sakt, sen på söndagen åker man hem. .. segt..
men kommer säkert på onsdagen krama min låtsasmamma igen efter att ha saknat ihjäl mig på henne. hehe.
Hoppas på olas autograf så tt jag kan få en dubbel-kram x)

Men nu skaj ag sova, ska ju upp och 6 och en halv timme! xD

Natt natt, kommr skriva asmycket om helgen sen på måndag om jag inte lyckas med att skruva på söndagsnatten. hehe :P

/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0