Torsdag, värk i benet och Carola i Kalmarsalen!:)

Japp, då var det torsdag igen.
Dvs. gick upp och skulle fixa mat till idag som vi ksulle ha med oss ut till hundarna.
Jag packade sedan ned det och tog en tablett för benet och sedan så åkte jag iväg me bussen till skolan.
Hoppade av och kunde knappt gå!!! 0.o
Det gjorde seriöst ont i benet och höll på att ramla ihop utanför posten... -.-
Men det gjorde jag inte... tur.
Men hur som helst så kom an itll skolan och hade teori första timmen, sen åkte vi till djursjukhuset och hade ett lite studiebesök,. njah inte så kul, när man väl var där började jag irritera mig om min storlek... att jga inte va lika lång som de andra för en gångs skull...
Och så blev man depp resten av dagen typ...

Vi åkte till hundarna och så åt vi lunch. man satt tyst och hade ingen energi heller.
Men vi tig sedanb varsin hund och gick sedan för att känna puls och andning ab hundarna.
Det gick väl bvra... haha.
Men hur som helst.

efter det åkte vi till skolan ohc så fick vi sluta och jga råkade springa med benet...-.-
Men som sagt, jag övelebvde men får ju inte... men det blev bara ett råka.

men åkte hem satte mig vid datorn och sedan mailade och hade mig.
se så bytte man om och så åkte man iväg på konsert i Kalmarsalen, dv Carola blev det denna gång. helt okeh, men hon är bra LIVE!:)

Men lång konsert tyckte jag allt, men ja, bra i alla fall. haha! :P
Men japp nu vill jag somna innan det hopplösa big brother utlöses på tv:n...-.-

Natt natt

imorgon kommer iofs, min lilla gummus Tiarah hit så då blir de i alla fall kul att göra!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0