Hm... Rubrikstorka ;)

Idag när jag vaknade blev man lite besviken över att solen hade kikat fram.. De sa ju på vädret att det skulle bli regn!!! Men ja, det va bara att gilla läget!:) gick ut en stund med Milan, konstigt nog vill han inte göra av sej fast vi går rejäla rundor!!! Känns oroligt snart! Han kissar men har slutat bajsa! Han bajsar rejält på kvällarna men inte på morgonen eller under dagen! Inte vanligt va? Om det fortsätter så här får det snart att bege sej till någon kunnig inom detta ämne..
Ska nog kolla med min fd mentor om detta i första tag..

Men efter Milan och jag hade gått vår morgonrunda så tränade vi lite trix och filmade. Duktig pojk är han!:)
Efteråt gjorde jag mej i ordning, halvvägs, och sen ut igen (inget då heller) och sen kom man hem, lyssnade på musik och hittade en låt som jag är asberoende av!!! Hur gör man såna låtar???? Not Over Yet heter den och det är Michael B... Något som sjunger den!:)
Så bestämde mej tillslut för att ha den som första låt till mitt blivande Friskis pass i höst eller i vår, beroende på när man börjar!:)
Fikade lite med hotellnisse när de kom hem och beslutet kom att man ska våga sej på att ta hål i öronen. Ringde frissan bara för att kolla priset, men Råkade beställa en tid!!! Inte dumt alls! Nu är jag tvungen till det!:) bra för att få det överstökat! Har sen typ 5 år sen velat men aldrig vågat... Men nu djäklar ska jag göra det!!!!:)

Nu ska jag lyssna klart på beroende låten sen kanske ut med Milan om ingen annan tar honom.
Ska passa på att använda min poncho som jag fick av TV4 när jag var på sommarkrysset och träffade Agneta Sjödin för snart en månad sen!:)

Glömde skriva igår att jag är på väg att få praktik som kan leda till tillsvidare anställning på en hamburgarerestaurang här i Kalmar!:)
Arbetsförmedlingen skickade mej som namnförslag för de tyckte jag var lämplig till jobbet. Får hoppas på det bästa!:)
Men vill ju ha ett boende i så fall.. Men bor väl hemma till man hittar ngt. Stockholm har jag sökt en massa jobb på så hoppas där mest!:)

Ha det väl gott folk!:)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0