Tjo

Hejsan igenIngett länge sen faktiskt oväntat ;)
Men det blir inte så jättelång inlägg denna gång, skriver från en iPad och det känns väldigt ovant.
Hur som helst, så hkr det inte hänt så mkt, sommarkrysset igår tillsammans med mina små hundar, annars så har det mesta bara vartmätt slappt.
Igår jobbade jag och hade inte så mkt annat för mej. Jagade bort 16 getingar på en kvar!!! Rekord!
Hur so helst, så idag ska Ditte få åka hem, hennes löp verkar ha satts igång med allvar, mm man vet aldrig med henne, men nu får det bli så tills hon är fri från det efter det "riktiga" löpet!
Skönt att man kan kan ha båda hundarna lösa under Promenaden då slipper man deras dragande, hehe.
Men hur som helst. Har inte mycket att säga/skriva nu, återkommer e annan dag, förhoppnings imorgon om Milans och min dag. Ikväll blir det troligen massa Ghost Whisperer avsnitt , snart sett alla :( 
Men måste dra nu. Ska lämna Ditte snart till min fd. gymnasielärare som har henne egentligen, men först äta. Ha det bra, läs gärna de kommande inläggen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0