Valpar är så.........

SÖTA!!!!!!!!!!!
Har länge funderat på att skaffa mej en till lagotto, men tiden verkar inte komma... Inte ännu i alla fall...
Visst hade det varit mysigt! Vill själv bli en uppfödare av den rasen och givetvis kommer det inträffa, så fort jag flyttar hemifrån och skaffat mej det perfekta livet med hållbar ekonomi och ett jobb man trivs med.
De här senaste dagarna har jag inte haft så mycket att göra.. Eller egentligen har man det, men orka egentligen...

Igår kom mormor och vi gjorde i ordning huset och trädgården! (wow tänka sej en kvinna nästa 90 år och jobbade i trädgården i nästan 2 timmar) jag fixade inomhus med att dammsuga och moppa golvet i 2 timmar samt plockade i ordning lite i rummen.

Idag gick man upp kl 10, Milan skulle ut och han är så morgontrött så det sjunger om det, men skönt, man själv får vila ut sej lite!:)
Ikväll blir det träning, och jag kommer nog uppdatera lite oftare nu när jag hittar blogg appen! Så lär återkomma senare faktiskt!:)
Nu ska jag ut med Milan igen innan jag äter lunch, köttgryta blir det idag!:)
Lite synd egentligen att det bara är Milan och jag..Ditte fick åka hem i förrgår eftersom hon började löpa så man fick börja torka upp efter henne!:/
Hoppas snart på kärt återseende av damen!:)

Må väl, hörs ikväll förhoppningsvis!:)

Ps måste lägga ut den här söta valpen, vill ha!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0