Ytterligare en bloggtorka.....

Hm... nu får det snart vara RIKTIG skärpning till bloggandet. Måste sköta det tycker jag allt! sega mej ibland... eller rätt ofta.. Men det har inte varit jättelänge sen man skrev, om man tänker efter bara nästan 2 månader! xP
men det var så mycket nu innan studenten och så.
 
Studenten var jättebra och blev nöjd med den i alla fall. Trodde inte det först, men jodå, det blev jättebra.
Den dagen hade jag ordnat lite tipsrunda och mkt tårta, haha.
Men det var en lyckad dag.
 
Ditte har för det mesta varit här hemma hela sommaren, men inte hela, men nästan.
Jag har varit iväg lite i Västervik och skulle vara där några dagar bara för att tiden skulle gå så man inte satt inne, hemma, hela dagarna. Visst var det en enstaka träningspass på Friskis, men inte så mkt då det var sommarschemat som gällde. Men men, det gick i alla fall. (nu är man igång igen).
Sommaren kan man ite påstå att den började bra. Morfar gick bort bara 3 veckor efter studenten, och jag hade också planerat att åka till Jill Johnson som skulle ha konsert i Oskarshamn, men det kände man sej int för.
Halva natten satt man och skrev med Agneta Sjödin om den västa natten på länge och hon är en sån människa som verkligen hjälper en i studer man har det svårt. i alla fall för mej.
Hon har ett hjärta av guld. <3
Redan innan det hände hade vi en lite svag kontakt med varandra, men den natten, då morfar dog så har vi ofta pratat varje dag om allt. Hon är en sann vän, faktiskt.
Man har ocksåp haft irriterande jobbigt med öronen. Fick gå på läkarbesök 4 gånger på 3 veckor och det va inget kul. skulle spola öronen, men det gick inte så jättebra med det andra örat. Fic hålla på med att rengöra själv, men nä,, fick läggas in någon timme en dag, men allt släppte tillslut.
så hela Juli hade man hållt på med att berhandla örat... suck på det i alla fall.
 
Augusti blev faktiskt ovänklig bra. Första veckan hände det inte så jättemycket. Helgen var hela familjen ute och åt på Gröna Stugan, eller vad det nu heter inne i Kalmar, och det var rätt gott, men getingarna kom tyvärr och stördel ite.... -.-'
men hur som, så fick man sedan reda på att vi skulle åka upp till Stockholm på en liten minisemester, och det första jag tänkte på var Agneta Sjödin! Kanske kunde kolla med henne om man kunde ses eller något.
Åkte hem efteråt, kollae på sommarkrysset och sedan efter sändningen skrev jag till henne och frågade henne om man kunde ses nästa helg eftersom vi skulle uppåt, och visst kunde vi det Om jag kunde ta mej till Grönan på lördagen så kunde vi fixa en liten träff.Veckan gick och på torsdagen så åkte jga in till stan och handlade en present till Agneta som hon skulle få av mej. men inte för att jag hade behövt som hon skrev till mej, men jag ville så gärna eftersom hon hölper mej att vi skulle ses efter sändningen av Sommarkrysset!:)
På fredagen gick jag och la mej tidigt.
Dagen efter åkte jag in till Grönan (ensam) redan kl.11, tog tunnelbanan och båten över själv, klarade det riktigt bra. sedan så var mAN på grönan och hängde för att vilja ha en sittplats under sändningen.
Men hur som helst, så stod man oc tittade på när Agneta repade lite repliker inför kvällens sändning och så.
sen ¨fick man sittplats. hamnade melan sofforna och bredvid Agneta. så perfelta platser fick man i alla fall.
Under sändningen så fick jag en massa sms av kompissar oxh släktingar där det stod "Du är ju med i TV" osv. haha kul, ja, för det var jag ju, om ajg satt där vid bänkarna mallan sofforna, haha.
Sedan så var det ite så mkt mer. Hade pratat med Agnetas manager om att jag och Agneta hade bestämt träff och så ficxk jag, efter sändningen, följa med henne upp på scen för att få träffa Agneta, där pressen var, men det tyckte Agneta var för mycket, så hon bad oss att ses bakom scen istället, så fick följa med manegen till det bestämde stället och så satt vi och pratade minst 20 minuter Agneta och jag. Pratade om alt ch pratade en del om Göteborg, där vi ska ses i höst.
Kommer bli awesome.  skulle få en bok av henne på bokmässan om jga inte hade  hittat någon osv.
sedan så var det iten så mkt. det var i alla fall en massa kramkalas som vi hade och så.
sedan kändes det väldigt kul, det kom en från pressen och ville ha en bild på Agneta, men Agneta ville ha en bild på oss 2 till pressgubbe, haha.
Sedan så komiskt. Agneta hade letat efter mej under dagen och så visste hon hur jag såt ut, eftersom hon brukar kolla mina profilbilder på fb. haha.
Men den helgen var bara bäst kan man säga.
Sedan så var det ite så mkt mer. Agneta och jag skrev med varann redan dagen efter haha.
 
Veckan efter kändes lite tungt. man hade saknat hennes kramar och så. hihi.
men ingen fara egentligen, Agneta och jag pratae en del om detta :)
Var och tränade också på tisdagen och det kädes skönt. länge sen sist
ledaren är en så fin människa så det inte är sant, hon är verkligen som en mamma!:)
Men hur som helst.
 
I fredags åkte jag och en kompis ner till Malmö och skulle träffa Jill Johnson på kväklen efter hennes konsert på Malmöfestivalen.
Träffade henne innan konserten också, som var rätt oväntat.
Men den kvällen var väldigt bra xden iockså. Hälsade till Jill från Agneta också som j ag hade lovat att göra.
Haha. Hälsade tillbaka^^
Dagen efter Jill så vat det rixfm festival på toreget, så stannade den dagen också och kollade på den och väntade på en kompis som skulle komma till Malmö som också ville på festivalen.
dagarna var bra.
 
I veckan började träningen igen, som vanligt, fast onsdagar igen, skönt att komma igång igen.
I förrgår kom Ditte hit och det har gått rätt bra. Igår vardet Fångarna På Fortet man kollade på, kändes lite kul att kolla på det, efterso man satt med Agneta och skrev samtidigt. haha.
 
Idag så börjafe tösen Ditte att löpa... hm hade tankar att skicka hem hemma igen till kenneln, men jag avstår det, och väntar oich se vad som händer. hon är speciell när det gäller löpandet.
Men ja. sålänge Milan inte bryr sej så ska det ite vara några problem.
Ikväll är det sommarkrysset och har reda sett Agneta LIVE för sitt replik- rep. under fm.!:)
Nu ska jga snart äta. Mormor är här och lagar mat ¨åt oss idag.
Åkte tidigare in och hämtade henne. Skönt när man kan ta bilen sådär radom! ^^ Gömde! Träffade Loreen också i Juli och hon bjlöd mej på godis. hhi!:) Träffade henne backstage iockså. Ja jag är bra på att fixa saker!:)
Ha det bäst. SKA blogga oftare! LOVAR! - Igen. hehe . <kramx!:)
 
 
 Hahah älskade gullet Milan! <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Martin

Milan du är så jävlaaaaaaaaaaaaa gulig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-08-27 @ 20:51:28
URL: http://mmartinabrahamsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0